Jesteś tutaj

Nowość Lubelli w nowej kampanii.

Lubella oferuje gamę płatków śniadaniowych dla dzieci – naturalnie bez syropu glukozowego i bez oleju palmowego. To najlepsze ze zboża – przypomina nowa kampania marki, jednocześnie informując, że do oferty dołączyła nowość: Duo Caramel.

Udoskonalona receptura płatków dla dzieci Lubella to wynik konsekwentnego podążania marki za oczekiwaniami konsumentów i dbałości o najwyższą jakość. Ich skład – bez syropu glukozowego i bez oleju palmowego – daje pewność, że stanowią one doskonałą propozycję na wartościowe śniadanie dla najmłodszych. W kolejnej odsłonie kampanii Lubella ponownie prezentuje ofertę płatków dla najmłodszych. Marka informuje też o nowości – płatkach Duo Caramel o smaku karmelowym, które mają unikalne kształty kółek i krzyżyków.

Minerały prosto ze zbóż, najlepsze ziarna oraz nic do ukrycia – to wartości, które Lubella podkreśla w swojej komunikacji. Szerokie działania, oprócz kampanii telewizyjnej i VOD, mają także swoją odsłonę w postaci kampanii digitalowej i komunikacji PR oraz wsparcia w punktach sprzedaży. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Najlepsze ziarna, które są podstawą zbożowych produktów. Odpowiednia technika produkcji. Najlepsze składniki – 5 jaj i mąka z własnego młyna. W efekcie – smak tak delikatny, jak ten domowy. To elementy, dzięki którym nowy makaron jajeczny Lubelli idealnie komponuje się z rosołem.

W najnowszym spocie kampanii „Lubella i 1000 pomysłów” marka zachęca do przygotowania szybkiego i smacznego dania z Muszelkami morskimi. To kolejna reklama z cyklu tegorocznej komunikacji „Lubella i 1000 pomysłów”. 

X