Jesteś tutaj

Nowość Kubuś Play! Woda&Owoce

Nikt nie chowa się tak dobrze, jak dzieci podczas swoich zabaw. Kubuś więc ukrywanie się zostawia najmłodszym i w nowym spocie tłumaczy, że w nowym Kubusiu Play! nie znajdziemy dodanego cukru.

Nowy spot kampanii „Dziecięce Standardy”, poświęcony nowości Kubusia – Play! Woda&Owoce, przypomina, że  to nie wszystko jedno, co piją najmłodsi.

Nowość Kubusia to połączenie wody i owoców, bez dodatku cukru ani żadnych innych substancji słodzących, konserwantów czy barwników. To produkty powstałe specjalnie z myślą o dzieciach i maksymalnie prosty skład, by sprostać oczekiwaniom rodziców. Kubuś Play! Woda&Owoce gasi pragnienie i pysznie smakuje – na podwórku, w szkole i podczas każdej chwili spędzanej z przyjaciółmi. A dzięki wygodnemu opakowaniu z dzióbkiem, nowego Kubusia można wziąć wszędzie ze sobą.

Kubuś Play! Woda & Owoce to napój dostępny w trzech wariantach do wyboru. Smaki nadchodzącego lata to jabłko z wyrazistą maliną, z soczystą brzoskwinią i kwaśną cytryną.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Tymbark przedłużył współpracę z reprezentantem Polski Arkadiuszem Milikiem. Piłkarz pozostanie ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” i będzie swoim wizerunkiem promował rozgrywki, w których uczestniczył w dzieciństwie.

Kotlin rusza ze świąteczną kampanią reklamową ketchupu. Zamierza w niej przekonać konsumentów, że święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne, także ketchupu Kotlin.  W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej producent kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru. 

X