Jesteś tutaj

Nowa odsłona kampanii plastrów żółtych Hochland

Trwa intensywna kampania reklamowa plastrów żółtych Hochland w telewizji, w najbardziej popularnych stacjach oraz na portalach internetowych. Nowa receptura i udoskonalona jakość to także powody dla których sery żółte Hochland są polecane przez dietetyków.

Sprzedaż nowych plastrów serów żółtych Hochland rozpoczęto od połowy września ubiegłego roku. Ich relaunch to udoskonalony produkt i rezultat nowych receptur. Sery żółte Hochland powstają z najlepszej jakości polskiego mleka i jako jedyne sery na polskim rynku otrzymały certyfikat VLOG – gwarantujący produkcję bez użycia technik modyfikacji genetycznej. Oznacza to, że już na etapie pozyskiwania mleka, krowy karmione są paszą bez GMO. Sery żółte Hochland nie zawierają konserwantów, stanowiąc jednocześnie bogate źródło cennego wapnia i składników odżywczych, mają znakomity i naturalny smak.

– Szeroko zakrojone działania Hochland Polska mają także charakter edukacyjny  i poszerzają wiedzę na temat serów żółtych oraz ich wartości odżywczej. Dzięki nim konsument wie lepiej, jak wybrać na półce sklepowej dobry produkt. Żółte plasterki Hochland cieszą się niesłabnącym powodzeniem wśród smakoszy – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z początkiem stycznia wystartowała kontynuacja długofalowej kampanii edukacyjnej serów kremowych Hochland z Anią Guzik w roli głównej. Jej celem jest pokazanie, z jakich naturalnych składników powstają sery kremowe Hochland oraz podkreślenie ich wysokiej jakości. 

Trwa kampania w telewizji oraz internecie, która dotyczy komunikacji naturalności puszystych serków twarogowych Almette. Dodatkowo na opakowaniach Almette wprowadzono specjalne oznakowanie, informujące o tym, że serki Almette powstały z polskiego mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów.

X

Przeczytaj również