Jesteś tutaj

Nowa kampania dla serów kremowych Hochland

Właśnie startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii.

Do udziału w reklamie zaproszona została ponownie Ania Guzik, która w ostatniej kampanii sprawdzała z czego są zrobione sery Hochland, podkreślała ich wyjątkową jakość i smak. W nowej odsłonie reklamy Ania Guzik odkrywa, że sery kremowe Hochland doskonale sprawdzają się do przygotowania wyjątkowych dań. Hasło tej kampanii, które łączy w sobie te dwie komunikacje to „ten smak i jakość sprawdzają się zawsze”. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano filmy reklamowe, które podkreślają różnorodność okazji i dań do których można użyć serów kremowych Hochland.

W ramach nowej kampanii spoty reklamowe w telewizji zostaną wyświetlone 16 tys., a około 30 mln Polaków zobaczy je 145 mln razy. Zaplanowano również kampanię video online – 9,9 mln wyświetleń i 2,2 mln unikalnych użytkowników, a także kampanię w social mediach (Facebook i Instagram) z dedykowanymi formatami, przepisami, współpracę z Influencerami – w sumie  23 mln wyświetleń. Dopełnieniem planu są banery, przenoszące do inspiracji kulinarnych na stronie www.hochland.pl - 15,8 mln wyświetleń, 3,9 mln użytkowników.

– Poza kampanią z Anią Guzik, mamy swojego ambasadora Damiana Kordasa, który jako autorytet kulinarny promuje kulinarne zastosowanie serów kremowych, przepisy na stronie, na opakowaniach, współpracujemy z influencefami i blogerami. Tym razem będziemy o serach kremowych Hochland mówić jeszcze więcej i jeszcze szerzej, a to za sprawą nowych dedykowanych spotów do telewizji i silnej kampanii digital – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kilka tysięcy osób przyszło 9 września na Rynek Mariacki w Węgrowie by wziąć udział w Mazowieckim Święcie Chleba i Sera. Tegoroczna edycja była szczególnie udana. Oprócz licznych stoisk z regionalnymi potrawami i rękodziełem, swoje stoiska miały także okoliczne mleczarnie. Firma Hochland Polska była współorganizatorem imprezy i promowała sery dostępne w swojej ofercie. Hochland zorganizował także losowanie, w którym można było wygrać lot balonem Almette.

W niedzielę, 30 września, miał miejsce 6 Hochland Półmaraton Doliną Samy, w którym wzięło udział kilkuset uczestników.

X