Nowa kampania Almette

Kampanie

Nowa kampania Almette

22 stycznia 2019

Rozpoczęła się nowa kampania Almette – „100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami”. Delikatność, puszystość, 100% naturalnych składników – to wyjątkowe benefity serków Almette, które dają wielowymiarową przyjemność dla wszystkich zmysłów.

Kampania Almette pod hasłem „100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami” to nowa odsłona komunikacji marki Almette. Prawdziwa przyjemność to ta, która dostarcza wyjątkowych wrażeń – można ją zobaczyć, poczuć, usłyszeć i oczywiście jej posmakować. Nowy spot reklamowy pokazuje, w jaki sposób serek Almette rozpieszcza wszystkie zmysły. W spocie pojawia się motyw bajki „Czerwony Kapturek”, który został tu wykorzystany w lekkiej formie i służy podkreśleniu zmysłów, którymi można poczuć Almette.

Spotom telewizyjnym towarzyszyć będzie szeroka komunikacja digitalowa. W jej ramach zostały przygotowane dedykowane video, które są przedłużeniem komunikacji w telewizji. Dodatkowo, kampania 100% przyjemności obejmować będzie social media oraz prasę handlową. Prowadzone będą również działania  public relations.