Jesteś tutaj

Naturalnie, kiedy chcesz – MINI Almette

MINI Almette to naturalny serek twarogowy w wygodnym opakowaniu, który sprawdzi się podczas śniadania w pracy czy przerwy w szkole, jako szybka przekąska. Cztery mini porcje są idealne do dzielenia się kiedy chcesz i z kim chcesz. Nowy format opakowania jest doskonały dla osób, które chcą zjeść szybko i wygodnie, ale nie rezygnują z jakości.

Naturalnie, kiedy chcesz! to hasło nowej kampanii marki Almette, w której podkreślono zalety nowych serków Mini Almette:

Innowacyjne, wygodne opakowanie – Łatwo dzieli się na 4 porcje, a każda porcja jest idealna „na raz”. To gwarancja świeżości i wygody użytkowania poza domem!

Kiedy i gdzie chcesz – MINI Almette sprawdza się idealnie w pracy, szkole i podróży – w każdej sytuacji, kiedy chcesz zjeść szybko i wygodnie, ale zawsze naturalnie i zdrowo. Podziel się, z kim chcesz i kiedy chcesz.

Naturalnie… – Almette jest produkowane w 100% z naturalnych składników na podstawie lokalnej receptury. Nie zawiera barwników, zagęstników oraz konserwantów. Mleko pochodzi z najczystszych regionów Polski od wyselekcjonowanych dostawców. Polskie mleko, 100% naturalnych składników, bez GMO.

3 pyszne smaki – Do wyboru są trzy najpopularniejsze warianty smakowe Almette – śmietankowy, z ziołami i jogurtowy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Od lipca 2012 r. do października 2013 r. firma Politan prowadziła intensywne prace nad budową nowej strategii, nowego pozycjonowania oraz nowego wizerunku marki. Wraz z firmą badawczą TNS Global przeprowadzone zostały badania (ilościowe i jakościowe), których celem było dogłębne zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań kobiet, dla których Politan tworzy produkty. W oparciu o wnikliwą analizę danych z badań powstały założenia do nowej strategii marki, pozycjonowania i wyglądu marki „Gosia".

X