Jesteś tutaj

„Najlepiej Razem” – marka Odra startuje z nowym spotem

Polskie marki stawiają na coraz bardziej przemyślane reklamy, które mają za zadanie zapadać w pamięć. Tym razem za serca chwyta spot marki Odra „Najlepiej Razem”.

30 sekundowy spot, będący elementem kolejnej odsłony kampanii „Najlepiej Razem” oparty jest na emocjonalnych słowach wypowiadanych przez bliskie sobie osoby. Powstała również nieco dłuższa wersja spotu, którego bohaterowie wzruszająco odpowiadają na pytania: „czym jest dla Was bliskość”, „Co czujecie, gdy trzymacie się za ręce”, „Czym jest dla was przyjaźń”, „Czym jest dla was miłość”

Filozofia Odry „Najlepiej Razem”, oparta jest na historiach, które marka tworzy dla ludzi i z ludźmi w roli głównej. Historiach, którymi warto się dzielić i które warto wspominać. Historiach o bliskości, w której jest przestrzeń na bycie sobą, a także rozmowy, śmiech i miłe gesty. To opowieść o ludziach, którzy są szczęśliwi, kiedy są RAZEM. Kiedy zostają sami, przywołują wspomnienia tych chwil i znów czują się dobrze i bezpiecznie. Gestem, który towarzyszy wspólnym chwilom, jest dotyk, będący nieodłącznym elementem kampanii. Jest odpowiednikiem miłości, bliskości, współczucia i zaufania.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Chałwa marki Odra została wyróżniona Hermesem 25-lecia „Poradnika Handlowca” w ramach ogólnopolskiego głosowania detalistów – handlowców branży FMCG.

11 września telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Grześki wracają do szkoły”, w którym główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki.  

X