Jesteś tutaj

MSM Mońki z nową kampanią „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”

MSM Mońki nie od dziś podkreśla rolę natury w procesie tworzenia aromatycznych i wyjątkowych serów. Nowa kampania wizerunkowa Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej kieruje uwagę odbiorców także ku regionalnym źródłom smaku obecnych w ofercie produktów. Kluczem do ich sukcesu jest „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”, która pozwala czerpać zarówno ze znanych od lat receptur, jak i z dobrodziejstw najczystszej polskiej przyrody.

Nowa kampania „Tradycja smaku z doliny Biebrzy” to manifestacja najważniejszych dla Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej wartości. Naturalne komponenty, wysokiej jakości mleko skupowane od lokalnych dostawców, czysta etykieta, bogactwo okolicznej przyrody, stanowiącej źródło niespotykanego smaku. To właśnie one i wiele innych aspektów powodują, że szeroka gama produktowa MSM Mońki gwarantuje zróżnicowane wrażenia smakowe, zarówno w przypadku serów żółtych typu holenderskiego, a wśród nich znanej na terenie całej Polski Goudy z Moniek, czy typu szwajcarskiego, delikatnych serków topionych, jak i masła ekstra.

– Dzięki nowej formie komunikacji chcielibyśmy zwrócić uwagę konsumentów na bogatą ofertę, wśród której każdy produkt cechuje się unikatowymi walorami smakowymi. Obok popularnych gatunków, takich jak Gouda czy Aldamer, tworzymy również sery zainspirowane regionem, jak ma to miejsce w przypadku sera Monieckiego, Nadbiebrzańskiego, a także Podlaskiego. Wraz z nową kampanią chcielibyśmy promować także rejon doliny Biebrzy, w którym działamy. Ważne jest dla nas także to, by podkreślić jak ważną rolę w procesie produkcji pełni natura oraz płynące z niej dobra, jakimi jest między innymi mleko, które kupujemy jedynie od lokalnych dostawców – mówi Ewa Polińska z MSM Mońki.

Integralnym elementem wdrożenia kampanii „Tradycja smaku z doliny Biebrzy” jest nowa odsłona strony internetowej, o intuicyjnym systemie nawigacji, który ułatwia zarówno wyszukiwanie produktów, jak i materiałów prasowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-09

Do końca lutego br. potrwa kampania telewizyjna serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Przygotowano także wsparcie w punktach sprzedaży.

FRoSTA uruchomiła kulinarny konkurs na inspirujące dania ze szpinaku. Przez siedem tygodni internauci będą zdobywać nagrody, przysyłając za pomocą specjalnej aplikacji Facebook przepisy zebrane na koniec w wyjątkową książkę kulinarną.

X