Jesteś tutaj

Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex

Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.

Wprowadzeniu na rynek rewolucyjnego produktu – mrożonych zup gotowych – towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą został Mateusz Gessler – znany szef kuchni, restaurator i ekspert od zdrowego żywienia.

– Wybór Mateusza Gesslera na ambasadora naszej marki był wyborem oczywistym. Mateusz tak, jak Hortex stawia na wysoką jakość i naturalność tego, co jemy – mówi Agata Bonikowska, Marketing Director / Frozen Division w Hortex.

Osobowość Mateusza Gesslera, jego naturalność, zaangażowanie i pozytywny wizerunek współgrają z wizją marki: „Robimy wszystko, aby codzienne odżywianie oparte na warzywach i owocach było łatwe, pyszne oraz wygodne!”.

– Hortex pragnie zmieniać codzienny świat konsumentów na lepszy. To postanowienie stanowi punkt wyjściowy każdego działania marki, ponieważ ważne jest nie tylko to co tworzymy, ale również dlaczego to tworzymy – mówi Dawid Borowiec, Wiceprezes Zarządu Grupy Hortex.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rusza nowa, intensywna kampania reklamowa z orzeźwiającymi napojami Hortex i Matką Naturą w roli głównej. W poprzednich reklamach sprawdzono, czy Matka Natura ma polskie korzenie, co trzyma w lodówce oraz czy preferuje napoje w wersji mini czy maksi. Wszyscy przekonali się, że jest piękna, potrafi gotować i uwodzić Szefa Działu Pasja. Dziś Hortex prezentuje kolejną naturę Matki Natury i nowe oblicze orzeźwienia.

Hortex od lat rozwija interaktywny serwis WyspaLeona.pl, stworzony dla najmłodszych z myślą o dobrej zabawie połączonej z nauką. Gry edukacyjne dostępne w serwisie przeniosą każdego malucha w wirtualny świat, w którym króluje bohater Leon.

X