Jesteś tutaj

Mały Głód i jego Ekipa rzucają wyzwanie Danio

Samotny bohater, Mały Głód, po 15 latach uporczywych działań postanawia poszukać sprzymierzeńców – różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Tym razem ma sprytny plan – zamierza wraz ze swoją Ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby. Nie jest to zapowiedź filmu akcji, ale z pewnością będzie się działo. Ruszyła nowa kampania Danio – Ekipa Małego Głoda jest gotowa do działania. Jak Danio poradzi sobie w walce z Głodami?

Wiosenna kampania promocyjna marki Danio prezentuje nowych bohaterów marki – Ekipę Małego Głoda. Znany od lat Mały Głód jest już zmęczony działaniem w pojedynkę, dlatego wzywa wszystkie inne Głody do pomocy i tworzy Ekipę Małego Głoda. Każdy z nowych Głodów ma inny charakter, wykorzystuje wszystkie swoje zdolności i zaskakuje pomysłowością.

Do Ekipy dołącza potężnych rozmiarów głód poranny zwany Burczkiem, który dopada człowieka, kiedy ten ledwie się obudzi i jeszcze nie jest w stanie się obronić. Ociężały, zaspany Burczek tylko z pozoru jest niegroźny – w rzeczywistości jest nieustępliwy i wykorzystuje poranne roztargnienie.

Szeregi Ekipy Małego Głoda zasilił również wyjątkowo podstępny Głodróżnik – głód, który lubuje się w ataku z zaskoczenia, potrafi godzinami snuć się za człowiekiem, by dopaść w najmniej oczekiwanym momencie – w drodze lub w podróży. Jest nieustępliwy, nie daje się przekonać, zmusza do zmiany planów i kusi, by skorzystać z przekąsek tu i teraz.

W Ekipie pojawiła się również niepozorna Głodzinka, która wykorzystuje podstępne metody – zaskoczenie i kapryszenie. Głodzinka to typ poszukujący, najtrudniej jej dogodzić, sama nie wie, czego chce, a wybredny gust jest jej znakiem rozpoznawczym. Potrafi wybrzydzać godzinami, ma wygórowane oczekiwania. Każdy z nowych Głodów wyróżnia się czymś innym i ma własny plan działania. Mały Głód ze swoją Ekipą będzie trudnym przeciwnikiem dla Danio. Niedługo przekonamy się, jak Danio sobie z tym radzi.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Znamy już zwycięzcę Loterii dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia były nagrody, których łączna wartość przekroczyła milion złotych.

Najnowsza reklama telewizyjna Kubusia to kolejny dynamiczny i przepełniony dziecięcą energią spot marki. Tym razem Kubuś jest z bohaterami na stoku, podczas zimowej zabawy.

X