Jesteś tutaj

Makarony Lubella – najlepsze ze zboża

Trwa kolejna odsłona telewizyjnej kampanii prezentującej „Najlepsze ze zboża”. Spot przedstawia makarony Lubella, które towarzyszą o każdej porze dnia.

Nowa odsłona kampanii „Lubella – Najlepsze ze zboża” poświęcona jest makaronom klasycznym. To kontynuacja tegorocznej komunikacji skupionej wokół wartości i jakości marki Lubella. Dbałość o każde ziarno, kontrola na każdym etapie produkcji, ziarno mielone na mąkę we własnym młynie i przede wszystkim – satysfakcja, jaką daje zadowolenie milionów klientów, którzy zaufali Lubelli – to wyróżniki, dzięki którym makarony Lubella smakują tak dobrze o każdej porze.

Zboże, które jest jednym z podstawowych, a zarazem niezwykle wartościowym elementem pożywienia, to główny składnik wszystkich produktów Lubelli. Zboże to również główny bohater najnowszej kampanii wizerunkowej marki, która pokazuje, jak produkty ze zboża w różnej formie towarzyszą nam każdego dnia. Dzięki różnorodności, jaką oferuje Lubella, można cieszyć się makaronami na wiele różnych sposobów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Lubella to niekwestionowany ekspert i codzienna inspiracja dla amatorów, jak również koneserów sztuki kulinarnej. Marka proponuje konsumentom unikalną promocję z prostym mechanizmem. 

20 tysięcy Internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń. Wspólnie z fanami, marka uzbierała w rekordowym czasie 100 tys. Zł. Po tym sukcesie, Tymbark kontynuuje akcję – wciąż przekazuje 5 zł za każdą zmianę zdjęcia na Facebooku i chce przekazać dla Akademii Przyszłości jeszcze więcej.

X

Przeczytaj również