Jesteś tutaj

Majonez Kielecki – Sekret dobrej kuchni

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Zgodnie z tradycją, w okresie poprzedzającym Wielkanoc, producent Majonezu Kieleckiego pojawi się w mediach z wielokanałową kampanią reklamową.

„Społem” z projektem marketingowym pod nazwą "Majonez Kielecki – Sekret dobrej kuchni" rusza z początkiem marca b.r. Akcja potrwa do Świąt Wielkanocnych. Działania obejmą  najpopularniejsze kanały telewizyjne, telewizję internetową, prasę konsumencką, prasę branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach kraju pojawią się nośniki wielkoformatowe. Całość uzupełnią materiały POS oraz komunikacja PR.

Oczekiwany efekt akcji? – Liczymy na 200 – 300 proc. wzrostu sprzedaży w stosunku do okresu letniego – mówi Bogusława Krzyk, kierownik działu Marketingu WSP „Społem”. – To dlatego już po raz siódmy przy wsparciu środków unijnych inwestujemy w wiosenną kampanię promocyjno - informacyjną. Widzimy realne przełożenie dotychczasowych działań na sprzedaż oraz wzmocnienie wizerunku marki dodaje Bogusława Krzyk.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Lato w kuchni kojarzy nam się tylko z jednym – z bogactwem świeżych warzyw i ziół. Dlatego tym razem zachęca się do korzystania z pełni sezonu i połączenia darów natury z aromatycznym Majonezem Kieleckim z czosnkiem. Eksplozja smaków gwarantowana!

Wszystkie osoby zainteresowane ekologią i poszanowaniem przyrody mogą teraz wspólnie z GREEN-UP zmienić i ożywić miejską przestrzeń. „Odżyj w zielonej przestrzeni” to nazwa konkursu, który właśnie wystartował na profilu marki GREEN-UP na Facebooku.

X