Jesteś tutaj

Majonez Kielecki – Sekret dobrej kuchni

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Zgodnie z tradycją, w okresie poprzedzającym Wielkanoc, producent Majonezu Kieleckiego pojawi się w mediach z wielokanałową kampanią reklamową.

„Społem” z projektem marketingowym pod nazwą "Majonez Kielecki – Sekret dobrej kuchni" rusza z początkiem marca b.r. Akcja potrwa do Świąt Wielkanocnych. Działania obejmą  najpopularniejsze kanały telewizyjne, telewizję internetową, prasę konsumencką, prasę branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach kraju pojawią się nośniki wielkoformatowe. Całość uzupełnią materiały POS oraz komunikacja PR.

Oczekiwany efekt akcji? – Liczymy na 200 – 300 proc. wzrostu sprzedaży w stosunku do okresu letniego – mówi Bogusława Krzyk, kierownik działu Marketingu WSP „Społem”. – To dlatego już po raz siódmy przy wsparciu środków unijnych inwestujemy w wiosenną kampanię promocyjno - informacyjną. Widzimy realne przełożenie dotychczasowych działań na sprzedaż oraz wzmocnienie wizerunku marki dodaje Bogusława Krzyk.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Lato w kuchni kojarzy nam się tylko z jednym – z bogactwem świeżych warzyw i ziół. Dlatego tym razem zachęca się do korzystania z pełni sezonu i połączenia darów natury z aromatycznym Majonezem Kieleckim z czosnkiem. Eksplozja smaków gwarantowana!

Data wydarzenia: 
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.).

X