Loteria nasycona nagrodami od Piwniczanki

Kampanie

Loteria nasycona nagrodami od Piwniczanki

Z okazji jubileuszu 50-lecia Piwniczanki 14 maja wystartowała Loteria nasycona nagrodami. Akcja ma na celu promocję naturalnej wody mineralnej marki Piwniczanka.

Loteria promocyjna potrwa 14 tygodni i składać się będzie z 7 tur losowań. Do wygrania w każdym losowaniu, które odbywać się będą co 2 tygodnie, jest 50 nagród, m.in. rowery Kross, deskorolki elektryczne Kawasaki, karty podarunkowe Decathlon, aparaty Fujifilm Instax mini 70 i wiele innych! W finałowym losowaniu, które odbędzie się 20.08.2018 wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej – Fiata 500X Crossover.

Zasady loterii są bardzo proste. Aby wziąć udział, wystarczy kupić Piwniczankę i zarejestrować unikalny kod spod zakrętki na stronie 50lat.piwniczanka.pl. W promocji udział biorą butelki Piwniczanki o pojemności 1,5 litra ze specjalnie oznakowanymi etykietami.

Loterię nasyconą nagrodami promują: reklama outdoor, materiały POS, kampanie banerowe w sieci Google oraz spoty na YouTube, TV i Radio. Komunikacja konkursu odbywa się również w serwisach społecznościowych: na Facebooku i Instagramie. Za organizację i komunikację akcji odpowiada agencja Veneo.