Kultowa kampania Wyzwanie Smaku Pepsi po raz drugi w Polsce

Kampanie

Kultowa kampania Wyzwanie Smaku Pepsi po raz drugi w Polsce

10 czerwca 2014

Już wkrótce w Polsce rusza druga edycja Wyzwania Smaku Pepsi, czyli legendarnej kampanii, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają, który bardziej im smakuje, a w dodatku świetnie się bawią. Można już oglądać reklamę, w której Pepsi dziękuje wszystkim za świetną zabawę w pierwszej edycji Wyzwania Smaku w 2013 roku i zapowiada jeszcze więcej zabawy tego lata. Nie zabraknie niespodzianek i totalnych nowości – po raz pierwszy będzie można podjąć Wyzwanie Smaku Pepsi także z napojami typu cola bez dodatku cukru. Start akcji już na początku lipca.

Wyzwanie Smaku Pepsi to duża dawka zabawy, pozytywnych emocji i zaskoczenia. Każdy ma okazję wziąć udział w tzw. ślepym teście smaku, czyli spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i powiedzieć, który smak mu bardziej odpowiada. – Każdy, kto chce podjąć Wyzwanie Smaku Pepsi, otrzymuje od nas dwa napoje typu cola w nieoznaczonych kubkach, następnie próbuje każdego z nich i decyduje, który bardziej mu smakuje. Cenimy zasady fair-play, więc oba napoje są schłodzone do tej samej temperatury, a także przelewane ze świeżo otwartych puszek. Uczestnik zabawy nie wie, który napój znajduje się w którym z kubków, więc podejmuje decyzję o tym, który mu bardziej odpowiada wyłącznie na podstawie smaku. I często jest naprawdę zaskoczony! Przekonajcie się sami i podejmijcie Wyzwanie Smaku Pepsi tego lata! – zachęca Magdalena Kuźnik, Senior Brand Manager PepsiCo Poland.

Dwa miesiące, kilkadziesiąt eventów w całej Polsce i ponad 87 000 osób, które podjęły wyzwanie – oto bilans Wyzwania Smaku Pepsi, które miało swoją premierę w Polsce w 2013 roku. A jak polskim konsumentom smakowała Pepsi? Wyśmienicie, bo aż 64% osób biorących udział w Wyzwaniu Smaku wybrało smak Pepsi. Esencję zabawy i pozytywnych emocji zamknięto w najnowszej reklamie, w której Pepsi przypomina zabawę podczas Wyzwania Smaku w 2013 roku i zaprasza wszystkich do podjęcia wyzwania tego lata.

W tym roku do zabawy przyłącza się także zupełnie nowa Pepsi Max bez cukru. To oznacza, że na wybranych eventach będzie można podjąć również wyzwanie na napojach typu cola bez dodatku cukru. Jednak okazuje się, że to nie jedyna nowość, jaką szykuje Pepsi. W tym roku eventów będzie jeszcze więcej, a dodatkowo pojawi się na nich specjalny Niezły Gość…