Jesteś tutaj

Kubuś zaprasza do Świata Wyobraźni

Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 wyjątkowych audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach – bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha.

Druga seria audiobooków Kubusia to klasyczne historie opowiedziane na nowo – przeniesione do współczesności. Co może łączyć kwiat paproci z grami i automatami? Czy Czerwony Kapturek może uczyć dzieci tego, by nie rozmawiać z nieznajomymi? Dzięki temu, że doskonale wszystkim znane historie zyskały nowy wymiar, są nam bliższe i niosą ze sobą nowe lekcje. Wystarczy kupić wybrany sok Kubusia, by odblokować całą bibliotekę audiobooków dostępną na stronie https://kubus.pl/audiobooki – łącznie z opublikowanymi latem klasycznymi bajkami, to już 50 nagrań.

O akcji informuje kampania digitalowa oraz komunikacja w przestrzeniach sklepowych. Ambasadorką została Małgorzata Socha, która wraz z Kubusiem zachęca do słuchania audiobooków. Przy zakupie promocyjnych produktów można dodatkowo otrzymać wyjątkową grę przygotowaną we współpracy z firmą Trefl – i umieszczać na niej Kubusiowe naklejki inspirowane bajkowymi bohaterami. Planszę i instrukcję do gry można też pobrać ze strony www.kubus.pl. Kupując soki Kubusia można natomiast również wziąć udział w konkursie i wygrać specjalnie nagrany audiobook z udziałem ambasadorki.

Wszystkie audiobooki powstały przy współpracy ze Storytel, wydawcą który firmuje akcję. Kody do odblokowania kolekcji znajdują się na naklejkach pod etykietami soków Kubuś Go!, soków gęstych Kubuś w szklanych butelkach oraz Kubuś 100%. Z kolei na rewersach etykiet Kubusia Go! oraz gęstych soków Kubusia w szklanych butelkach oraz w dużych pojemnościach 0,9 l można szukać bajkowych zadań i zagadek.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dzieci zasługują, by tego, co dobre dostawać więcej… i jeszcze więcej. Kubuś dba o to, by tak właśnie było. Przetarte marchewki w sokach Kubuś zawierają nawet 30% więcej beta-karotenu, niż jest w surowej marchewce. Nowa odsłona kampanii marki ponownie udowadnia, że to nie wszystko jedno, co pije dziecko.

Mali odkrywcy niezmiernie się natrudzili, by odkryć, nad czym pracuje Kubuś. Wspólnymi siłami przyjaciele odkrywają, że szykuje on dla nich zupełną nowość – pyszne ciasteczka. W nowej kampanii Kubusia, wraz z grupką dzieci, wszyscy poznajemy nowe smakołyki Kubusia.

X