Kubuś rozda aż 100 000 śniadaniówek w ramach akcji „Po pierwsze drugie śniadanie”

Kampanie

Kubuś rozda aż 100 000 śniadaniówek w ramach akcji „Po pierwsze drugie śniadanie”

Marka Kubuś od roku konsekwentnie wspiera ideę drugiego śniadania, edukując i inspirując w tym zakresie mamy oraz ich dzieci. Dlatego, po sukcesie strony popierwsze.pl, przyszedł czas na akcję skierowaną bezpośrednio do szkół.

W ubiegłym roku, Kubuś stworzył „Manifest Drugiego Śniadania” – zestaw zasad i reguł dotyczących drugiego śniadania, opracowany w humorystycznej, lekkiej i atrakcyjnej dla dzieci formie. „Po Pierwsze drugie śniadanie to wyjątkowy konkurs, dzięki któremu szkoły w całej Polsce mogą zaangażować się w inicjatywę promującą spożywanie przez dzieci drugiego śniadania. Zadaniem najmłodszych uczniów jest przygotowanie ilustracji do jednego z haseł manifestu w formie zewnętrznej dekoracji szkolnego budynku. Wielkoformatowa praca w dowolnej formie np. planszy, płótna czy też papieru powinna zostać sfotografowana oraz umieszczona na stronie konkursu.  Akcja ma na celu promowanie zdrowego odżywiania wśród dzieci poprzez zaangażowanie ich w plastyczną aktywność.  Dodatkowo w ramach inicjatywy, Kubuś rozda uczniom aż 100 000 śniadaniówek. Od 8 września na stronie konkursowej, szkoły będą mogły potwierdzić swój udział w akcji i dodawać pomysłowe manifesty. Dla 100 pierwszych szkół Kubuś przygotował nagrody gwarantowane – śniadaniówki, które trafią do wszystkich uczniów. Spośród zgłoszeń jury wybierze 4 najlepsze manifesty, które wygrają nagrodę główną – przyjazd śniadaniowego KuBUSa wraz z ekipą telewizyjną.

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie www.kubus.pl.