Jesteś tutaj

Kampania reklamowa żelków Akuku

Żelki Akuku! promuje nowy brand hero – sympatyczny AKUK, który jest bohaterem kampanii reklamowej marki Akuku!. Działania w telewizji, Internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży potrwają do końca sierpnia, a w kinach do końca roku.

Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą wyśmienitego smaku podkręconego większą zawartością soku i wprowadzonej redukcji cukrów.

Kampania reklamowa oparta na haśle marki Akuku! Owocuje zaskoczeniem trwa od maja. Emisję spotu telewizyjnego zaplanowano w stacjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Marka postawiła też na filmiki skierowane do dzieci w serwisie You Tube oraz na reklamy w prasie handlowej. W ramach aktywności BTL jest również przewidziana kampania kinowa w sieci Multikino oraz aktywacje w punktach sprzedaży. Wsparciem w placówkach handlowych są dedykowane materiały POSM i niestandardowe ekspozycje z AKUKiem w roli głównej. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Do oferty żelków Akuku! dołączyła soczyście owocowa nowość. Akuku! ZdrOwocki to żelki w sześciu owocowych kształtach i smakach, podkreślonych 20% zawartością soku, oraz z obniżoną zawartością cukrów. Produkt jest doskonale widoczny na półce dzięki charakterystycznej postaci niebieskiego AKUKa (brand hero marki), wyeksponowanej na opakowaniu.

Do 21 sierpnia potrwa akcja „Lekka strona orzeźwienia” Celem akcji jest budowanie świadomości napojów gazowanych bez cukru Pepsi Light i Pepsi Light Lemon jako kobiecych napojów idealnych na gorące lato, dających orzeźwienie podczas aktywności na świeżym powietrzu, spotkań towarzyskich czy imprez, a także budowanie wizerunkowych skojarzeń z obszarami fashion i lifestyle.

X