Jesteś tutaj

Advertisement

Kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta

19 września br. ruszyła kampania „Prosto z serca” promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br. Owocowy kubek Delecta to linia jednoprocjowych kisieli, które sprawdzą się jako szybka, rozgrzewająca przekąska, na chłodne dni. Działania promujące linię Owocowego kubka dostępnego w odświeżonej odsłonie, spójnej z nową szatą graficzną marki, przedstawiają je jako prostą do przygotowania przekąskę, którą można podarować drugiej osobie ot tak… prosto z serca. W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu reklamowego w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak również pakietach kobiecych kanałów TVN i Polsat. Zaplanowano również działania w miejscach sprzedaży. W punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii. Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Krótsze dni i aura za oknem sprawiają, że chętniej sięga się po produkty, które nie tylko zapewnią słodką chwilę przyjemności tylko dla siebie, ale też sprawią, że miło spędzimy czas w gronie rodziny i przyjaciół. Z tego powodu Grupa Bakalland, zarządzająca markami Delecta i Bakalland, postanowiła zorganizować Jesienny Festiwal Smaków w którym do wygrania jest ponad 5 tys. nagród!

W październiku rusza druga edycja Festiwalu Wypieków organizowanego wspólnie przez marki Delecta i Bakalland. 

X

Przeczytaj również