Jesteś tutaj

Kampania „Pełne wSPAniałości” firma Lakma

Pod hasłem „Pełne wSPAniałości” firma Lakma rusza w listopadzie z kampanią digitalową dla nowej marki żeli do mycia naczyń Sidolux DISH SPA. Kampania wizerunkowa obejmie odsłony na najpopularniejszych portalach internetowych, współpracę z influencerami oraz szerokie działania w mediach społecznościowych (Youtube, Facebook, Instagram). Na okres kampanii producent przygotował także wsparcie w miejscu sprzedaży, obejmujące między innymi dodatkowe ekspozycje, promocje cenowe i sampling.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Konsumenci, którzy w okresie od października do grudnia kupią produkty marki Sidolux lub Perlux mogą wziąć udział w loterii. Do wygrania samochody Toyota Aygo oraz nagrody pieniężne – codziennie 10 osób wygra 100 zł, co tydzień jedna osoba zdobędzie 1000 zł.

Kluczowe marki firmy Lakma Strefa pozyskały swojego ambasadora. Została nim Małgorzata Rozenek, doskonale znana z programów telewizyjnych Perfekcyjna Pani Domu oraz Bitwa o dom. Kampania reklamowa zostanie rozpoczęta już w kwietniu.

X