Jesteś tutaj

Kampania mąki Lubella

Kampania telewizyjna marki Lubella dedykowana linii mąk Puszysta to pierwszy w historii marki spot poświęcony wyłącznie mąkom, a zarazem kontynuacja komunikacji „Najlepsze ze zboża”. Mąka to uniwersalny produkt, który każdy ma w kuchni. Niezależnie, do czego i na jaką okazję ją wykorzystamy, Lubella to pewność efektu. Staranny wybór ziaren, kontrola ich jakości na sześciu etapach produkcji i komponowanie mąki przez doświadczonych ekspertów to gwarancja, że świąteczne wypieki z Lubellą Puszystą będą doskonale smakować o każdej porze!

Kategoria: 

Podobne artykuły

Lubella przygotowała promocję dla fanów Superbohaterów z Uniwersum DC Comics. Lubella Mlekołaki na licencji Justice League to podwójna atrakcja – kolekcja unikalnych kart z kinowymi herosami oraz nowy produkt na sklepowych półkach.

Lubella, chcąc być bliżej swoich konsumentów i inspirować ich każdego dnia, pojawiła się na Instagramie – bardzo popularnym, fotograficznym portalu społecznościowym, z którego korzysta już ponad 100 milionów użytkowników na całym świecie.

X

Przeczytaj również