Jesteś tutaj

Jubileusz 30-lecia Index Food

Index Food jest firmą rodzinną, która w 2018 r. obchodzi 30 jubileusz istnienia. Początki firmy wiązały się z doradztwem gospodarczym, by w następnych latach stać się wiodącym na rynku polskim dystrybutorem produktów spożywczych typowych dla kuchni śródziemnomorskiej.

Dziś oferta asortymentowa Index Food to 15 silnych marek spożywczych reprezentowanych w ramach kontraktów wyłącznościowych. Wśród nich znajdują się miedzy innymi typowe dla kuchni włoskiej makarony Arrighi i De Cecco, oliwy i oleje Olitalia, octy balsamiczne i przetwory warzywne Ponti, czy dojrzewające w gorącym słońcu Italii pomidory Valfrutta oraz sok wyciśnięty z sycylijskich cytryn Limmi. Od 2012 ofertę uzupełniły również cenione na świecie słodycze: poczynając od ikony pośród czekolad Toblerone, kultowych batoników Daim, cukierków ziołowych nr 1 w Europie Zachodniej Ricola, włoskich wafli nr 1 na Świecie Loacker, czy jednych z najpopularniejszych batonów zbożowych Corny, nie zapominając o koncentratach napoju Sunquick, które nasi klienci wspominają jeszcze z czasów Pewexu.  

Podążając za pasją do szeroko pojętej kuchni włoskiej Założyciel firmy rozpoczął również limitowaną produkcję toskańskiej oliwy z oliwek i wina pod marką Monte Curiano, a kolejne pokolenie przekazuje wiedzę i zamiłowanie do oryginalnych włoskich produktów przez koncept własnych delikatesów Peretti. W Poznaniu, na ul. Mickiewicza 15 nie tylko można posmakować produktów ze stałej oferty Index Food ale także przetestować smakołyki z szerszej oferty, w tym świeże sery, wędliny czy wyselekcjonowaną gamę włoskich win.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Od lipca 2012 r. do października 2013 r. firma Politan prowadziła intensywne prace nad budową nowej strategii, nowego pozycjonowania oraz nowego wizerunku marki. Wraz z firmą badawczą TNS Global przeprowadzone zostały badania (ilościowe i jakościowe), których celem było dogłębne zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań kobiet, dla których Politan tworzy produkty. W oparciu o wnikliwą analizę danych z badań powstały założenia do nowej strategii marki, pozycjonowania i wyglądu marki „Gosia".

X