Jesteś tutaj

Hochland wspierał konkurs WABIK

Hochland Polska wraz z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu współpracował ponownie w ramach drugiej edycji konkursu WABIK. Tym razem chodziło o zaprojektowanie i wykonanie plakatu, który w ciekawy i inspirujący sposób przedstawi i zapromuje wśród młodzieży rolę etyki i wartości obowiązujących w Hochland Polska. Tegoroczny konkurs miał hasło „Tworzy-Działa-Zmienia”.

Plakat mógł być wykonany w dowolnej technice plastycznej. Promowane zasady zarządzania i współpracy to: własna inicjatywa, kultura innowacyjności, informacja i komunikacja, stosunki międzyludzkie, konflikt jako szansa, kształcenie i rozwój. Plakat musiał zawierać w sobie elementy, pozwalające na jednoznaczne powiązanie go z etycznymi wartościami zasad zarządzania i współpracy. Swoje prace w konkursie przedstawili uczniowie Szkół Podstawowych i Liceów Ogólnokształcących z Poznania, w sumie kilkadziesiąt osób. Wyboru najlepszych prac dokonała kilkuosobowa komisja składająca się z przedstawicieli Uniwersytetu Ekonomicznego i Hochland Polska.

– Praca zwycięzcy, która wzbudziła największe zainteresowanie i finalnie uznanie jurorów, miała bardzo przemyślaną kompozycję i zawierała interesujące hasło: Graj czysto, szczerze i w dobrej wierze! – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Uczestnicy konkursu otrzymali Zestawy Rysownika, aby mogli rozwijać swoje pasje, a wyróżnieni kosze serów Hochland. Wręczenie nagród nastąpiło 22 czerwca, podczas uroczystości  zakończenia roku szkolnego.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Znamy już zwycięzcę Loterii dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia były nagrody, których łączna wartość przekroczyła milion złotych.

Nowy kubek topiony Hochland charakteryzuje się samymi atutami: silny shelf impact, atrakcyjny design, nowy, innowacyjny kształt i wyrazisty smak sera.

X