Jesteś tutaj

Hochland wspierał konkurs WABIK

Hochland Polska wraz z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu współpracował ponownie w ramach drugiej edycji konkursu WABIK. Tym razem chodziło o zaprojektowanie i wykonanie plakatu, który w ciekawy i inspirujący sposób przedstawi i zapromuje wśród młodzieży rolę etyki i wartości obowiązujących w Hochland Polska. Tegoroczny konkurs miał hasło „Tworzy-Działa-Zmienia”.

Plakat mógł być wykonany w dowolnej technice plastycznej. Promowane zasady zarządzania i współpracy to: własna inicjatywa, kultura innowacyjności, informacja i komunikacja, stosunki międzyludzkie, konflikt jako szansa, kształcenie i rozwój. Plakat musiał zawierać w sobie elementy, pozwalające na jednoznaczne powiązanie go z etycznymi wartościami zasad zarządzania i współpracy. Swoje prace w konkursie przedstawili uczniowie Szkół Podstawowych i Liceów Ogólnokształcących z Poznania, w sumie kilkadziesiąt osób. Wyboru najlepszych prac dokonała kilkuosobowa komisja składająca się z przedstawicieli Uniwersytetu Ekonomicznego i Hochland Polska.

– Praca zwycięzcy, która wzbudziła największe zainteresowanie i finalnie uznanie jurorów, miała bardzo przemyślaną kompozycję i zawierała interesujące hasło: Graj czysto, szczerze i w dobrej wierze! – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Uczestnicy konkursu otrzymali Zestawy Rysownika, aby mogli rozwijać swoje pasje, a wyróżnieni kosze serów Hochland. Wręczenie nagród nastąpiło 22 czerwca, podczas uroczystości  zakończenia roku szkolnego.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sery żółte Hochland wracają na ekrany telewizorów w polskich domach. Od 6 listopada można oglądać w telewizji najnowszą reklamę promującą zmienione plastry żółte Hochland bez GMO - w wyjątkowych opakowaniach.

W tym roku, 23 września, Poznań już piąty raz został kolarską stolicą Polski – dzięki ŠKODA Bike Challenge Poznań – największej szosowej imprezie w kraju, która na starcie zgromadziła prawie 5 tys. zawodników – od wyczynowców, poprzez amatorów, aż do rekreacyjnych rowerzystów i dzieci. Firma Hochland Polska wystawiła w tym roku silną kilkudziesięcioosobową ekipę składającą się także z dzieci. Wszyscy byli ubrani w firmowe stroje Almette.

X

Przeczytaj również