Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta

Kampanie

Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta

28 marca 2019

Hochland jest jedną z firm branży serowej, która obecna jest w Polsce od 25 lat i może pochwalić się długą historią. Silna pozycja Hochland podparta jest ponad 90-letnim doświadczeniem w produkcji sera. Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta, pokazując w swoich działaniach nie tylko atrybuty funkcjonalne, ale coraz ciekawszy świat. Bogata oferta smakowa, od serów kremowych twarogowych Almette, poprzez całą paletę serów kremowych topionych Hochland, sery żółte plasterkowane, po sery pleśniowe Valbon, sprawia, że produkty te wciąż zaskakują mnogością potraw, do których można je zastosować.

Produkty markowe stoją przed wyzwaniem stworzenia emocjonalnego powiązania między konsumentem a marką. Stąd ciągle rośnie potrzeba działań marketingowych, szukania nowych rozwiązań uzasadniających znaczenie marki, ponieważ od nich zależy sukces produktów markowych.

– Najważniejsze jest wprowadzanie innowacji, które zyskają duży udział w rynku. Nadal możliwe jest tworzenie takich innowacji, nawet w komodowanych kategoriach. Musimy mieć konkretną ofertę dla każdego sektora, a także dedykowane narzędzia komunikacji. Dzisiaj to sprzedawcy decydują o sukcesie lub porażce marki, a relacje z sieciami zależą od tego, jaką wartość można wnieść w ich działalność z daną marką. Jeśli marka generuje sprzedaż, można spodziewać się nawiązania relacji partnerskich – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Znaczenie kanału tradycyjnego sprzedaży zależy od kategorii, ale dla nas odgrywa on znaczącą rolę, jednak warunki, takie jak długość półek, są zupełnie inne niż w przypadku kanału nowoczesnego. Istnieje również różnica w możliwościach zakupu. Zwracamy uwagę, aby materiały POS były dopasowane do formatu i rodzaju sklepu. Materiały mają przyciągać uwagę kupującego, informować o produkcie i ewentualnej ofercie promocyjnej, jednak nie zaśmiecać i nie dominować przestrzeni. Ważna jest komunikacja detalistów z producentami, zrozumienie potrzeb właścicieli sklepów.

Po 25 latach obecności w Polsce Hochland wciąż zaskakuje konsumentów produktami, które wykraczają poza tradycyjne rozumienie sera.

– Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty, które można zabrać ze sobą i spożyć w drodze. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. To daje szansę wzrostu  wolumenu sprzedaży, a handel  jest otwarty na produkty wygodne. W wersji mini oferujemy już nasz kultowy serek Almette – kontynuuje Wyrzykiewicz – Z kolei kulinarne klasyki nigdy nie wychodzą z mody, a kuchnia jest miejscem, w którym ciągle można tworzyć coś nowego. Sery kremowe topione dla Hochland to zasadniczy core biznesu. Klient tej kategorii zmienia się i ewoluuje w stosunku do swojego odpowiednika sprzed kilku lat. Cały czas prowadzimy działania, które mają na celu uczynienie serów jeszcze bardziej atrakcyjnymi. Sporo inspiracji przedstawiamy na stronie www.hochland.pl oraz www.almette.pl. Przygotowaliśmy nowe propozycje także dla rynku HoReCa, więcej informacji na stronie www.hochlandprofessional.pl. Regularnie wprowadzamy nowości, ostatnio dla fanów gotowania kultowych dań na ciepło, w domowym zaciszu: ser w grubych plastrach Hochland BURGER & TOAST – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.