Jesteś tutaj

Hochland mecenasem albumu „WHITE & BLACK”

Ostatnie 18 miesięcy to niezwykle intensywna praca nad pionierskim albumem „WHITE & BLACK” poświęconym w całości życiu krów, mleku, które od nich dostajemy i ciężkiej ludzkiej pracy. Mecenasem projektu  „WHITE & BLACK” jest Hochland Polska. Wydanie albumu zbiegło się z jubileuszem 25 lat Hochland w Polsce. Autorem zdjęć umieszczonych w albumie jest znany fotograf Maciej Fiszer.

Wszystkie zdjęcia zostały wykonane u dostawców mleka Hochland Polska. Odwiedziny w ponad 100 gospodarstwach rolnych zaowocowały artystyczną monografią. Na 204 stronach i 9 alonżach albumu o wymiarach 290/190 mm znalazły się 144 fotografie, wszystkie czarno białe, wydrukowane specjalnie przygotowanym tritonem i uszlachetnione wybiórczym lakierem offsetowym.  Wydawcą albumu jest drukarnia Petit w Lublinie na zlecenie Hochland Polska. Projekt graficzny wykonał Andrzej Dobosz, patronat artystyczny objął Związek Polskich Artystów Fotografików, a patronat medialny – PIX House.

– Album „WHITE & BLACK” przedstawia relację człowiek - krowa - człowiek - mleko, mając na uwadze emocje, atmosferę, trud pracy rolnika hodującego krowy i momenty, w których na stole pojawia się mleko czy jego przetwory. Został wypełniony prawdziwymi, nieretuszowanymi zdjęciami – przez wyjątkowego, rzetelnego i zafascynowanego projektem fotografa. Hochland ma szczery szacunek dla swoich partnerów i dostawców – również tych czworonogich. Jesteśmy przekonani, że poruszony w albumie temat nakłoni do refleksji, jak mało szacunku i miłości od nas doświadczają dziś te zwierzęta, na mleku których wyrosły setki pokoleń ludzi. To jednocześnie podziękowanie i głęboki ukłon przed tymi, którzy dzień i noc, w mrozy i upały dbają o te zwierzęta i tym samym o nas – komentuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z początkiem października ruszyła kampania firmy Hochland z udziałem Anny Guzik. Oprócz tego, że jest ona znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. 

Trwa intensywna kampania reklamowa plastrów żółtych Hochland w telewizji, w najbardziej popularnych stacjach oraz na portalach internetowych. Nowa receptura i udoskonalona jakość to także powody dla których sery żółte Hochland są polecane przez dietetyków.

X

Przeczytaj również