Helio  wspiera linię Helio Natura

Kampanie

Helio wspiera linię Helio Natura

20 lutego 2015

W okresie wiosennym marka HELIO przeprowadza zintegrowaną kampanię promującą nowości bakaliowego potentata – linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura, która została wzbogacona o nowe produkty. Prócz celów sprzedażowych, kampania będzie miała istotny wymiar edukacyjny, który będzie dotyczył zdrowego odżywiania oraz zdrowego stylu życia. Celem kampanii jest dostarczenie konsumentom szukającym mało przetworzonej żywności, informacji, które umożliwią  dokonywanie świadomych wyborów zakupowych.

 

Nowa seria bakalii powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów na naturalną, mało przetworzoną żywność, która nie zawiera konserwantów. HELIO Natura odpowiada również na potrzeby osób pragnących zminimalizować ryzyko zapadnięcia na choroby cywilizacyjne. Dzięki naturalnemu procesowi suszenia uzyskano produkty pełnowartościowe, soczyste i odpowiednio miękkie, a jednocześnie naturalnie zdrowe, o naturalnie wyjątkowym smaku.

 

Prócz nietuzinkowych produktów, np. ciemnej moreli bez konserwantów, żurawiny o obniżonej o 50% zawartości cukru, dużych i mięsistych fig o naturalnych kształtach, suszonej morwy białej, czy owoców goldenberry, marka HELIO zadbała też o atrakcyjny i wiarygodny przekaz promocyjny, będący efektem współpracy ekspertów ds. komunikacji marketingowej, dietetyków i liderów opinii publicznej.

Elementy linii HELIO Natura są również  zaprezentowane w  książce „9 i pól tygodnia” uznanej dietetyczki dr n. med. Anny Lewitt, która proponuje wykorzystanie produktów HELIO w zdrowo zbilansowanej diecie. W sezonie wiosennym dystrybucja książki będzie prowadzona także za pośrednictwem czołowych magazynów poradnikowo-kobiecych w Polsce, co dodatkowo wzmocni ogólnopolską kampanię w mediach tradycyjnych, Internecie i Social Media.

Głównym celem kampanii będzie dotarcie z  komunikatem informacyjno-edukacyjnym o linii HELIO Natura do wszystkich grup docelowych. Aktywność reklamowa będzie wzmacniana działaniami PR. Kampania promocyjna w prasie obejmie wszystkie czołowe tytuły i wydawnictwa w segmencie magazynów kobiecych, poradnikowych, parentingowych i lifestylowych.

Oprócz kampanii medialnej zaplanowano także działania w punktach sprzedaży w całej Polsce, w tym m.in. liczne degustacje, dedykowane regały ekspozycyjne, czy inne materiały POS.