Jesteś tutaj

„Grześki sami w domu” w Wigilię

W wigilijny wieczór wyemitowany zostanie film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19.30. Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki.

W wigilijny wieczór będzie miała miejsce premiera filmu „Grześki sami w domu”, którego marka Grześki jest wyłącznym partnerem. Telewizja wyświetli polski film „Grześki sami w domu”, zainspirowany przygodami inteligentnego i niesfornego chłopca oraz jego rodziny. Produkcja „Grześki sami w domu” opowiada o przygotowaniach do świąt sympatycznej rodziny, znanej widzom z miniserialu „Grześki wracają do szkoły”.

W roli Grzegorza pojawi się Rafał Królikowski, synka Grzesia zagra Leopold Mikienko, mamę i żonę - Magdalena Stużyńska-Brauer, kolegę Grzesia – Olgierd Jaworski, a w policjanta wcieli się Borys Szyc. Tej sympatycznej rodzinie i jej gościom towarzyszą chrupiące wafelki Grześki.

Koncepcja powstania filmu narodziła się po sukcesie miniserialu, który okazał się hitem i przyciągnął przed ekrany telewizorów i monitory rzeszę wiernych odbiorców. Tylko przed telewizorami średnia oglądalność każdego odcinka była na poziomie 1,3 miliona widzów.

– Co spotka Grześków i ich bliskich, i jak sobie poradzą? Tego dowiemy się w wigilijny wieczór. Jedno jest pewne – film udowadnia, że niezależnie od sytuacji, w której się znajdujemy, możemy obudzić w sobie drzemiące w nas wewnętrzne dziecko – wyjaśniła Beata Telega, Category Brand Manager w Colian Sp. z o.o.

Kategoria: 

Podobne artykuły

11 września telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Grześki wracają do szkoły”, w którym główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki.  

1 lipca marka Familijne startuje z nową loterią konsumencką, w której do wygrania będą 234 nagrody. Na miłośników wafli i ciastek marki Familijne czekają rowery marki KROSS, mechaniczne deskorolki oraz bony o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon. Loteria pt. „Weekendowe nagradzanie” uzyska intensywne wsparcie marketingowe.

X