Jesteś tutaj

Advertisement

FRoSTA w Kuchni Agaty

Dnia 1 października rozpoczęła się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”, która trwa do połowy grudnia. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga kuchniaagaty.pl, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi rozwiązaniami na obiad z produktami marki w roli głównej. Na YouTube FRoSTY zobaczymy przepisy na m.in. faszerowaną cukinię, szakszukę z warzywami czy mintaja z salsą mango i frytkami z batatów. Promocja filmów online rozpocznie się 7 października i potrwa do 15 grudnia. Spoty publikowane będą także w pozostałych kanałach społecznościowych marki.

Agata Jędraszczak, szerzej znana jako kuchniaagaty.pl, to pasjonatka gotowania i jedzenia, autorka książek, prowadząca programy „Dieta Agaty” i „ImprezuJemy” na kanale Kuchnia+. Agata gości także w kuchni Dzień Dobry TVN, w której pokazuje widzom, jak szybko i prosto przygotować pyszny posiłek.

Do współpracy zaproszona została ze względu na jej wieloletnią aktywność w blogosferze, szerokie zaufanie ze strony konsumentów oraz zdroworozsądkowe podejście do kuchni i gotowania. Blogerka na swoich kanałach prezentuje głównie przepisy, które nie wymagają długiego przyrządzania, co współgra z przekazami FRoSTY, posiadającej w swojej ofercie cały wachlarz dań gotowych. Marka opatruje swoje produkty hashtagiem #fastgood, co oznacza, że szybkość przygotowania idzie w parze z wysoką jakością produktów.

Za kreację filmów odpowiada Agata Jędraszczak we współpracy z FRoSTĄ oraz za 1 film – Tomasz Pasiut.

Kategoria: 

Podobne artykuły

19 września, pod hasłem „100% naturalnego smaku”, rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTY.  

FRoSTA uruchomiła kulinarny konkurs na inspirujące dania ze szpinaku. Przez siedem tygodni internauci będą zdobywać nagrody, przysyłając za pomocą specjalnej aplikacji Facebook przepisy zebrane na koniec w wyjątkową książkę kulinarną.

X