Jesteś tutaj

Finał konkursu „Taste the summer by Almette Fruit”

W sobotę 11 lipca w Food Lab Studio w Warszawie odbyło sie finałowe starcie 10 blogerów kulinarnych, wraz z czteroosobowymi zespołami wyłonionymi w pierwszym etapie konkursu „Taste the summer by Almette Fruit”. Każdy zespół miał 90 minut na ugotowanie dwóch dań, które spośród zwycięskich zgłoszeń wybrali sami blogerzy.  

Konkurs wystartował 22 czerwca i był  największym w historii kulinarnym konkursem blogerskim przygotowanym dla Almette. Celem akcji była inspiracja konsumentów do eksperymentów z puszystymi serkami Almette. Do wspólnej zabawy zaproszono 10 topowych blogerek kulinarnych. W pierwszym etapie akcji każda blogerka organizowała na swoim blogu konkurs kulinarny dla internautów na najlepsze danie z Almette Fruit. Zwycięzcy tego etapu zdobyli nie tylko cenne nagrody, ale również miejsce w finałowych drużynach.

Turniej poprowadził znany kucharz David Gaboriaud. W sumie ugotowano 20 oryginalnych smakowo i pięknie podanych potraw, a profesjonalne jury wybrało najlepsze. Wygrała Joanna Moroch z bloga Kulinarne Szaleństwa Margarytki i Jej wspaniała Drużyna! Zwycięzcy wygrali fantastyczne nagrody i specjalną, inspirującą kolację z Davidem Gaboriaud.

Konkursy na blogach oraz finałowy turniej były wsparte silną kampanią reklamową w Internecie, mediach społecznościowych oraz na największych serwisach kulinarnych. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

We wrześniu startuje kolejna edycja programu „Moje dziecko idzie do szkoły”, którego partnerem jest Hochland Polska. Jest to program wsparcia edukacji uczniów pierwszych klas szkół podstawowych, a także ich rodziców, w zakresie zdrowego jedzenia i propagujący między innymi spożywanie przez pierwszoklasistów wartościowych śniadań.

We wrześniu do telewizji powróciła silna kampania komunikacyjna dla nowych serów pleśniowych Hochland. Kampania potrwa do 19 października.

X