Jesteś tutaj

Familijne lato w punktach sprzedaży

Familijne, najbardziej rodzinna marka wafli i ciastek w Polsce, szczególnie w miesiącach letnich zrealizuje szereg działań skoncentrowanych w miejscu sprzedaży.

Marka Familijne postanowiła być bliżej osób robiących zakupy. Postawiła na aktywności marketingowe w placówkach handlowych, które będą realizowane przez całe wakacje. Zaplanowane działania obejmą kanały handlu zorganizowanego, jak i niezależnego.

Wafle marki Familijne uzyskają intensywne wsparcie w wybranych punktach sprzedaży. Przewidziano aktywną sprzedaż przykasową, dodatkowe ekspozycje paletowe, na końcówkach regałów i na stojakach. Zaplanowano prezentacje oferty promocyjnej na bilbordach promocyjnych sklepów, plakatach, naklejkach podłogowych oraz w gazetkach handlowych. Promocje produktowe będą również komunikowane w spotach TV i na stronach WWW niektórych sieci handlu zorganizowanego.

Materiały informacyjno-promocyjne, dla uzyskania spójnego przekazu komunikacyjnego, będą bazowały na module reklamowym nawiązującym do motywów wakacyjno-gofrowych. 

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

1 lipca marka Familijne startuje z nową loterią konsumencką, w której do wygrania będą 234 nagrody. Na miłośników wafli i ciastek marki Familijne czekają rowery marki KROSS, mechaniczne deskorolki oraz bony o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon. Loteria pt. „Weekendowe nagradzanie” uzyska intensywne wsparcie marketingowe.

Marka Familijne startuje z drugą edycją loterii promocyjnej „Gotówka na wakacje”. W tegorocznej odsłonie do wygrania jest 1 549 nagród o łącznej wartości 150 054 zł, w tym nagroda główna 30 000 zł, nagrody pieniężne w wysokości 1000 zł i 100 zł oraz rodzinne gry na chwile spędzone w towarzystwie najbliższych.

X

Przeczytaj również