Jesteś tutaj

Duracell rozpoczyna współpracę z polską marką Whisbear

Duracell, wiodąca marka alkalicznych i specjalistycznych baterii oraz akumulatorków, podjęła współpracę z polskim start-upem – firmą Whisbear, wyspecjalizowaną w produkcji zabawek ułatwiających usypianie noworodków i niemowląt. Współpraca między firmami opiera się na wzajemnych rekomendacjach, a także wspólnych działaniach promocyjnych, inaugurujących partnerstwo.

Punktem wyjścia do współpracy obu marek była obserwacja, o której mówi Zuzanna Sielicka-Kalczyńska, współwłaścicielka marki Whisbear: – Większość reklamacji, które otrzymujemy, jest efektem zastosowania niewłaściwych baterii do zabawki. Baterie nieodpowiedniej jakości i o słabej mocy mogą powodować, że miś działa krótko, wydobywający się z niego szum jest zbyt cichy lub traci płynność. Wymiana baterii sprawia, że miś znów funkcjonuje prawidłowo, dlatego naszym klientom rekomendujemy Duracell.

Dzięki zastosowaniu gęstego rdzenia baterie te idealnie sprawdzają się w urządzeniach o dużym poborze mocy. Zaopatrzone są także w unikalny system POWERCHECK™, który pozwala rodzicom sprawdzić pozostały poziom energii, by uniknąć niepotrzebnych przestojów szumiącego misia. Natomiast technologia Duralock sprawia, że przy prawidłowym przechowywaniu, Turbo Max AAA zachowują moc nawet przez 10 lat nieużywania.

W ramach współpracy Whisbear rekomenduje więc swoim klientom Duracell, którego najdłużej działającymi bateriami są modele Turbo Max AA. Niezawodność i jakość to cechy produktów obu marek, które były głównym powodem zawarcia między nimi partnerstwa.

Inauguracją współpracy było przygotowane przez Duracell Polska, we współpracy z Whisbear, spotkanie dla influencerek parentingowych, które odbyło się 4 lipca w Warszawie. Podczas spotkania instamamy mogły zapoznać się z produktami obu firm i dowiedzieć się, dlaczego do zabawek dla swoich pociech najlepiej jest używać baterii o sprawdzonym, wysokim poziomie mocy.

Zdobywający uznanie w Polsce i na świecie Whisbear to kilkuletni start-up, którego misją stało się przywrócenie spokojnego, zdrowego snu dzieciom i ich rodzicom. Szumiący Miś Whisbear to prawa ręka mamy i taty  w trakcie usypiania dziecka i w sytuacjach podbramkowych – gdy maluch zaczyna płakać w nocy lub gdy potrzebuje wyciszenia w głośnym otoczeniu. Stąd tak ważne dla działania pluszaków Whisbear jest ich zasilanie. Rodzice potrzebują rozwiązań, którym mogą w pełni zaufać. Technologia ułatwiająca codzienne życie musi być dla świeżo upieczonych rodziców całkowicie niezawodna. Zgodnie z tymi potrzebami do zabawek Whisbear zalecane są najbardziej zaawansowane i zaprojektowane do optymalnego działania urządzeń o stale wysokim poziomie mocy baterie Duracell – Turbo Max AAA oraz akumulatorki AAA.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Od lipca 2012 r. do października 2013 r. firma Politan prowadziła intensywne prace nad budową nowej strategii, nowego pozycjonowania oraz nowego wizerunku marki. Wraz z firmą badawczą TNS Global przeprowadzone zostały badania (ilościowe i jakościowe), których celem było dogłębne zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań kobiet, dla których Politan tworzy produkty. W oparciu o wnikliwą analizę danych z badań powstały założenia do nowej strategii marki, pozycjonowania i wyglądu marki „Gosia".

X