Delecta rusza z nową kampanią

Kampanie

Delecta rusza z nową kampanią

04 kwietnia 2019

Zbliżająca się Wielkanoc to doskonała okazja do rodzinnych spotkań przy kawałku pysznego ciasta. Z myślą o osobach chcących samodzielnie tworzyć domowe wypieki z wysokiej jakości produktów, Delecta udoskonaliła i poszerzyła ofertę swoich cukrów smakowych, które stanowią nieodzowny element wielu ciast oraz deserów. Ich digitalowa kampania promocyjna, obejmująca działania on-line, takie jak m.in. filmiki CTA na FB i IG z dedykowanym przepisem oraz bumper ads na YouTube, jak również komunikację PR, wystartowała 1 kwietnia 2019 i potrwa do końca miesiąca.

– Wielkanoc to zaraz po Bożym Narodzeniu drugi kluczowy sezon dla kategorii dodatków do ciast. To właśnie w tym czasie Polacy jeszcze chętniej spotykają się z bliskimi i celebrują wspólne chwile. Cukier smakowy to nieodzowny element wielu wypieków, bez którego nie wyobrażamy sobie ciasta. Nie zamykamy się jednak tylko na dojrzalszą i doświadczoną kulinarnie grupę odbiorców. Nasze nowe warianty smakowe z pewnością przypadną do gustu również młodszym adeptom sztuki wypieku, stąd decyzja o skoncentrowaniu promocji w kanałach social media marki Delecta – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.

W czasie trwania kampanii pojawi się ponad kilkadziesiąt wpisów z przepisami wykorzystującymi cukry smakowe na kanałach FB i IG Delecty. Marka postawiła również na promocję poprzez bumper ads na YouTube. Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymają od marki Delecta nie tylko informacje produktowe, ale też wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania nowych produktów w portfolio marki. To doskonały okres na promocję, ponieważ marka oferuje swoim konsumentom nie tylko wszechstronną wiedzę o samym produkcie i jego walorach, ale dostarcza mnóstwo inspiracji na wyjątkowe słodkości, które można podać swoim podczas Świąt.

Do obecnych w ofercie marki cukrów: wanilinowego, migdałowego, cytrynowego i cynamonowego, od 12 lutego dołączyły 3 zupełnie nowe smaki: kokosowy, który dotychczas nie występował na rynku, pomarańczowy i waniliowy. W cukrze cynamonowym 40% składu stanowi sam cynamon, zaś w cytrynowym i pomarańczowym, 30% to naturalnie suszone skórki z najpopularniejszych cytrusów.