Jesteś tutaj

Delecta promuje Walentynki na czekoladowo

Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody.

Monoporcja to mini deser, przeznaczony dla jednej osoby, na tzw. „jeden kęs”. W ofercie marki Delecta są to wszelkiego rodzaju babeczki do samodzielnego wypieku – m.in. bardzo popularne brownie i karmelowe, a także mini eklery. Jak wynika z danych marki ich udział w rynku mieszanek do pieczenia ciast bardzo szybko rośnie – w 2018 r. babeczki odnotowały aż 62% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. To właśnie one, jak żadne inne, idealnie wpisują się w ideę przygotowania słodkiej niespodzianki dla ukochanej osoby, dlatego stały się bohaterami walentynkowej kampanii marki Delecta.

Konkurs „Stwórz swoje walentynkowe wyznanie. Powiedz swojej miłości za co ją kochasz” startuje 7 lutego i trwać będzie do 15 lutego 2019 r.  Aby wziąć w nim udział wystarczy, na specjalnie przygotowanym bileciku, dostępnym na blogu https://delektujemy.pl/konkurs-walentynki,  napisać za co kochamy naszą drugą połówkę. Bilecik, wraz z miłosnym wyznaniem, opublikowany zostanie w galerii na tej samej stronie. Można go też wydrukować i podarować ukochanej osobie w Walentynki. Najbardziej romantyczne wpisy nagrodzone zostaną upominkami od Delecty. Będą to szlafroki z haftami i zestaw czekoladowych produktów Delecta.

W myśl hasła #PowiedzToNaSłodko Delecta zachęcać będzie przed Walentynkami nie tylko do udziału w konkursie, ale też sprawiania ukochanej osobie kulinarnych przyjemności. Na stronie marki w serwisie Facebook.com, jak również na jej instagramowym profilu zamieszczane będą inspiracyjne przepisy na słodkości, które szybko i bez większych trudności mozna wykonać w domu, korzystając z produktów marki Delecta. Wśród promowanych przepisów znajdą się zwłaszcza te na czekoladowe słodkości – nie od dziś wiadomo bowiem, że czekolada uchodzi za jeden z najsilniejszych, ale też i najsmaczniejszych afrodyzjaków. Warto więc połączyć przyjemne z… przyjemnym i serwując czekoladowe co nieco ukochanej osobie, otrzymać w zamian… słodkiego, walentynkowego całusa.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 17 marca do końca kwietnia br. produkty Delecta zawirują w kampanii sponsorskiej przed wybranymi programami telewizyjnymi. W kluczowym okresie przedświątecznej sprzedaży, producent stawia na reklamę najbardziej popularnych ciast i deserów z portfolio marki.

Do końca grudnia potrwa sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja utrzymana w ciepłym, świątecznym klimacie życzeń prosto z serca zostanie zrealizowana w kluczowych stacjach telewizyjnych w okresie bożonarodzeniowym.

X

Przeczytaj również