Jesteś tutaj

Daj coś od siebie! – loteria Tymbarku

Tymbark ponownie, z okazji Świąt, daje konsumentom okazję do wspólnego wspierania ważnych inicjatyw społecznych. Wielka bożonarodzeniowa loteria marki to okazja do zdobycia wspaniałych nagród, przy okazji i bez dodatkowego wysiłku robiąc coś dobrego dla innych.

By wziąć udział w loterii i „Dać coś od siebie” wystarczy kupić produkty marki Tymbark za minimum 6 złotych i zatrzymać paragon. Następnie zarejestrować się na stronie www.loteria.dajcosodsiebie.pl wybierając cel, na jaki – w razie wygranej – ma zostać przekazana równowartość nagrody. Każdy zwycięzca może wskazać dowolną organizację pożytku publicznego z obszaru walki o zdrowie, wsparcia dla ubogich, pomocy zwierzętom i środowisku lub inną, której chce „dać coś od siebie”.

Codziennie 5 osób wygrywa bony upominkowe YES o wartości 200 zł i taką kwotę może przekazać wybranej instytucji. W finałowym losowaniu czeka samochód osobowy Toyota CHR – jego równowartość także zostanie przekazana na cel wskazany przez zwycięzcę!

W okresie trwania loterii w wybranych sklepach za zakup produktów marki za 6 zł można odebrać dodatkowo zestaw zawieszek prezentowych od Tymbarku. Akcja promocyjna jest szeroko komunikowana w puntach sprzedaży na materiałach POS oraz dodatkowo wspierana kampanią telewizyjnąpoprzez spot informujący o loterii. Przy wybranych sklepach pojawiły się już także billboardy promocyjne, a w punktach sprzedaży ekspozycje produktowe – zarówno w standardowej formie, jak i w postaci unikalnych Świątecznych Prezentowych Mega eskpozycji Tymbarku, które przypominają o tym, że zawsze warto „Dać coś od siebie”.

Zapraszamy na stronę: www.loteria.dajcosodsiebie.pl

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.).

Data wydarzenia: 
2014-02-01

Do 22 marca br. potrwa ogólnopolska akcja promocyjna wszystkich wariantów smakowych wafelków Grześki „ChRrrup swoje i wygrywaj!”. Aby zdobyć nagrody trzeba kupić dwa dowolne Grześki, zarejestrować paragon na stronie www i zagrać w interaktywną, zimową grę.

X