Jesteś tutaj

Daj coś od siebie! – loteria Tymbarku

Tymbark ponownie, z okazji Świąt, daje konsumentom okazję do wspólnego wspierania ważnych inicjatyw społecznych. Wielka bożonarodzeniowa loteria marki to okazja do zdobycia wspaniałych nagród, przy okazji i bez dodatkowego wysiłku robiąc coś dobrego dla innych.

By wziąć udział w loterii i „Dać coś od siebie” wystarczy kupić produkty marki Tymbark za minimum 6 złotych i zatrzymać paragon. Następnie zarejestrować się na stronie www.loteria.dajcosodsiebie.pl wybierając cel, na jaki – w razie wygranej – ma zostać przekazana równowartość nagrody. Każdy zwycięzca może wskazać dowolną organizację pożytku publicznego z obszaru walki o zdrowie, wsparcia dla ubogich, pomocy zwierzętom i środowisku lub inną, której chce „dać coś od siebie”.

Codziennie 5 osób wygrywa bony upominkowe YES o wartości 200 zł i taką kwotę może przekazać wybranej instytucji. W finałowym losowaniu czeka samochód osobowy Toyota CHR – jego równowartość także zostanie przekazana na cel wskazany przez zwycięzcę!

W okresie trwania loterii w wybranych sklepach za zakup produktów marki za 6 zł można odebrać dodatkowo zestaw zawieszek prezentowych od Tymbarku. Akcja promocyjna jest szeroko komunikowana w puntach sprzedaży na materiałach POS oraz dodatkowo wspierana kampanią telewizyjnąpoprzez spot informujący o loterii. Przy wybranych sklepach pojawiły się już także billboardy promocyjne, a w punktach sprzedaży ekspozycje produktowe – zarówno w standardowej formie, jak i w postaci unikalnych Świątecznych Prezentowych Mega eskpozycji Tymbarku, które przypominają o tym, że zawsze warto „Dać coś od siebie”.

Zapraszamy na stronę: www.loteria.dajcosodsiebie.pl

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Worldwide Celebration (Festiwale Świata) - tak zatytułowany jest kalendarz Campari na 2014 rok. To już piętnasta edycja limitowanej edycji prestiżowego kalendarza Campari. Na tegoroczną gwiazdę wybrano hollywoodzką aktorkę Umę Thurman, która pojawia się na zjawiskowych zdjęciach przedstawiających 12 intrygujących i tętniących życiem festiwali z całego świata.

Rozpoczęła się największa w historii kampania reklamowa kabanosów Tarczyński, która będzie realizowana do drugiej połowy maja.

X

Przeczytaj również