Jesteś tutaj

Advertisement

„Chrupnij kasę” w loterii wafli Familijnych

1 czerwca ruszyła wielka loteria marki Familijne pod hasłem „Chrupnij Kasę!”. W codziennej puli do wygrania zaplanowano 50 nagród po 50 zł. Nagrodą główną w wielkim finale jest 50 tys. zł. Promocja potrwa do 31 lipca br. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i w punktach sprzedaży.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić opakowanie wafli Familijnych oznaczone naklejką promocyjną. Znaleziony pod nią kod należy wpisać na stronie loterii (www.promocjafamilijne.pl). Zwycięzca od razu otrzyma odpowiedź o ewentualnej wygranej. Codziennie 50 osób ma szansę zdobyć 50 zł do natychmiastowego odebrania za pomocą BLIK lub standardowym przelewem. Każde zgłoszenie zwiększa szansę na nagrodę główną, 50 tys. złotych, która zostanie rozlosowana na koniec promocji.

W loterii bierze udział 6 najpopularniejszych smaków, które oznaczone zostały naklejką promocyjną z unikalnym kodem: Familijne o smaku śmietankowym, kakaowym i kakaowo-śmietankowym oraz Familijne Gofrowe z musem o smaku czekoladowym, waniliowym i karmelowym. Produkty są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji  w cenie det. ok. 3,99 zł/opakowanie.

Promocja konsumencka będzie szeroko wspierana w mediach i w punktach sprzedaży. Od czerwca do końca sierpnia potrwa kampania telewizyjna, w czasie trwania loterii obejmująca emisje dedykowanych spotów loteryjnych, a następnie od sierpnia - komunikację produktową. W czerwcu w ponad 20. miastach w Polsce loteria komunikowana będzie na nośnikach citylight. Silne wsparcie zaplanowano również online (media społecznościowe, wyszukiwarki, współpraca z influencerami), w serwisach VOD oraz w aplikacjach mobilnych. Komunikację wspierają działania PR, a w punktach sprzedaży dodatkowe ekspozycje i materiały POS.

Kategoria: 

Podobne artykuły

1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.

18 czerwca br. marka Familijne wystartowała z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię.

X