Bebilon Profutura 2 – nowe opakowanie, nowa kampania

Kampanie

Bebilon Profutura 2 – nowe opakowanie, nowa kampania

17 września 2018

Wystartowała ogólnopolska, zasięgowa kampania marki Bebilon Profutura 2, której celem jest budowanie świadomości produktu oraz zaprezentowanie nowego opakowania, będącego innowacją na polskim rynku.

Na potrzeby kampanii przygotowana została 10-sekundowa reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i kanałach tematycznych Polsatu. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające niestandardowe działania w tym kanale.

W ramach działań digital na stronie bebiprogram.pl powstała dedykowana podstrona z informacjami o benefitach produktu, w tym nowego opakowania. Została także uruchomiona zasięgowa kampania online obejmująca YouTube oraz social media. W ramach kampanii stworzono dedykowany spot budujący zaangażowanie emocjonalne i prezentujący benefity produktu.

Kampania promująca nową odsłonę Bebilon Profutura 2 realizowana jest również w kanale medycznym oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo wspierana jest aktywnościami z zakresu public relations.

Bebilon Profutura 2 to najbardziej zaawansowana formuła mleka modyfikowanego z portfolio NUTRICIA, inspirowana wynikami wieloletnich badań nad składem mleka mamy – doskonała, gdy z różnych powodów mama decyduje się przejść z karmienia piersią na karmienie mlekiem następnym.