Jesteś tutaj

Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka w reklamie FUZETEA

Coca-Cola wystartowała z drugą fazą kampanii reklamowej marki FUZETEA. Jej głównymi bohaterami są Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym video zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko dla siebie.

FUZETEA ponownie zaskakuje Polaków swoją fuzją smaku. Marka wystartowała z drugą fazą komunikacji, w którą powtórnie zaangażowali się topowi influencerzy. Aktorka Basia Kurdej-Szatan, bloger Modny Tata oraz dziennikarka Gabi Drzewiecka, zostali bohaterami video, w którym dzielą się swoimi sposobami na znalezienie chwili tylko dla siebie w trakcie zabieganego dnia.

Na potrzeby kampanii Coca-Cola sprawdziła, czy pomimo natłoku obowiązków Polacy potrafią znaleźć chociaż kilka minut na chwilę relaksu. Jak wynika z badania Czy Polacy potrafią zwolnić? Czyli „me time” w praktyce , 47% z nas znajduje czas na odprężenie się co najmniej raz dziennie. Jakie jest najlepsze miejsce na chwilę tylko dla siebie? 40,1% respondentów wybiera zacisze własnego domu, do tego ciepłe kapcie i wygodne ubranie, bez których nie obejdzie się aż 32,9% badanych.

W ramach kampanii kontynuowany jest także sampling na masową skalę. Jednak to nie jedyne działania, jakie marka prowadzi w przestrzeni miejskiej. Plakaty FUZETEA możemy zobaczyć na dworcach, w pociągach, nadmorskich kurortach oraz sezonowych punktach sprzedaży w aż 40 miastach w Polsce.

Drugiemu etapowi komunikacji towarzyszy także 30 sekundowy spot Twoja chwila pełna smaku dostępny w telewizji, na stronie fuzetea.pl oraz na kanałach social media marki.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Tegoroczna wiosna i lato przyniosą mnóstwo piłkarskich emocji. Ich punktem kulminacyjnym będą Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM. Coca-Cola, jako oficjalny sponsor rozgrywanych we Francji mistrzostw, zaprasza do wspólnego kibicowania. W promocji narodowej do wygrania są bilety na UEFA EURO 2016TM  oraz piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego.

Z początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona współpracy marki Coca-Cola z Ewą Wachowicz w ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Tym razem Ambasadorka marki, autorka książek, producentka popularnych programów kulinarnych, przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych jako idealnych propozycji na wakacyjnego grilla lub piknik. Przepisy znajdują się na opakowaniach Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru 1,5l i 1,75l. Są to szybkie i smaczne dania, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską.

X