Jesteś tutaj

Barilla – grillowe inspiracje

Wraz z wiosną wielkimi krokami nadchodzi sezon grillowy. Ten sposób spędzania wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół stał się już niemal nową tradycją. Nic więc dziwnego, że konsumenci poszukują ciekawych pomysłów na urozmaicenie typowego, grillowego menu. Inspirujących propozycji dostarcza nowa kampania marki Barilla, która mianuje pesto nową gwiazdą sezonu grillowego.

Marka Barilla znana jest z bogatej oferty makaronów i sosów przygotowanych z produktów najwyższej jakości, według włoskiej receptury. Z każdym rokiem, na polskim rynku wzrasta popularność sosów pesto:

– Pesto alla Genovese to smak i zapach liści bazylii z domowym aromatem serów Grana Padano i Pecorino Romano.

– Pesto Rosso to kompozycja pomidorów, octu balsamicznego z Modeny i sera Grana Padano.

– Pesto Pomodoro Secchi wzbogacone zostało niepowtarzalnym smakiem pomidorów suszonych we włoskim słońcu.

Aromatyczne sosy w połączeniu z odpowiednio dobranym makaronem to szybki i zdrowy posiłek, który podbił serca Polaków. W sezonie wiosennym firma Barilla postanowiła wyjść poza utarte schematy i zaproponować nowe zastosowanie swoich produktów. Pesto znakomicie sprawdza się bowiem jako składnik dań przygotowywanych na grilla – jako marynata do mięs, ryb czy warzyw. Producent poleca również pesto jako dodatek do sałatek, dipów i burgerów. Warto podkreślić, że sosy marki Barilla przygotowywane są bez dodatku konserwantów i barwników.

W celu podniesienia świadomości konsumentów w zakresie możliwych zastosowań sosów pesto, Barilla zaplanowała akcje promocyjne. W sklepach pojawią się dodatkowe ekspozycje produktów oraz ulotki zawierające inspiracje i przepisy na grillowane dania z pesto. Na sąsiednich rynkach aż 50% zakupionych sosów pesto konsumenci wykorzystują właśnie do przyrządzania potraw na grilla.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Na ruszt w zasadzie idealnie nadają się wszystkie elementy z kurczaka. Dla wielkich smakoszy potraw z grilla, którym ciężko się zdecydować, co przygotować na nadchodzące letnie popołudnia Cedrob S.A. proponuje świeże elementy drobiowe na tackach. 

„Stworzone z bliskości” – pod takim hasłem od lutego startuje druga edycja kampanii Jacobs, której towarzyszą kultowe już ceramiczne puszki stworzone przez trzy pary znanych artystów. Konsumenci będą mogli zdobyć jedną z ponad 200 000 takich puszek za zakup promocyjnych produktów marki.

X