Akcja społeczna „Serce Rośnie” dobiega końca

Kampanie

Akcja społeczna „Serce Rośnie” dobiega końca

Dobiega końca druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Jeszcze do końca grudnia, kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, Konsumenci mogą wesprzeć jedną z pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Co więcej – teraz każda złotówka z opakowań słodyczy Wawel jest mnożona podwójnie. Zwieńczeniem akcji będzie uroczysta gala zaplanowana na marzec przyszłego roku, podczas której zebrane środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom.

II edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie”, zakończy się już 31 grudnia. Do tego czasu każdy może jeszcze pomóc – wystarczy zarejestrować kody z opakowań oznaczone znaczkiem, wspierać cele społeczne i odbierać  gwarantowane nagrody.

Z okazji zbliżającego się finału akcji, Wawel podwaja wartość punktów z kodów i paragonów przyznawanych za poszczególne słodycze. Pula środków, którą konsumenci mogą przekazać na cele społeczne, to aż 2,5 mln zł, a moc pomagania ma cała oferta Wawelu dostępna na rynku, w tym również słodycze na wagę. Zakup słodyczy oznaczonych serduszkiem, owocuje przekazaniem pieniędzy na jedną z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości” Stowarzyszenia „Wiosna”, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Akcja „Serce Rośnie” trwa do końca roku, a jej finał podsumowany zostanie na uroczystej gali na początku przyszłego roku.