Jesteś tutaj

"Wyzwanie Marki"

Wyzwanie marki” to materiał szkoleniowo-promocyjny pokazujący, w jaki sposób przygotować ekspozycję danej kategorii asortymentowej w sklepie spożywczym - z naciskiem na sklepy tradycyjne, niezależne. 

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

RADŻ SOBIE Z KONKURENCJĄ! Nowa akcja wydawnictwa „GENERALCZYK", której celem jest zwiększanie konkurencyjności polskich sklepów spożywczych. Dynamiczny rozwój sieci dyskontowych na polskim rynku FMCG zmienia dotychczasowy obraz tego rynku. Wielu handlowców, gdy w pobliżu ich placówki handlowej otwiera swe podwoje dyskont, zastanawia się, co będzie dalej z ich biznesem? 

„Testerzy Poradnika Handlowca" to pionierska akcja „Poradnika Handlowca" w której zadaniem „Testerów" jest przetestowanie produktów pod kątem np. ceny, wyglądu, smaku, zapachu, skuteczności, szans sprzedaży danego produktu w swoim sklepie. Następnie w ciągu tygodnia „testerzy" przesyłają na nasz adres krótką „recenzję" wraz ze swoimi spostrzeżeniami.

X