Jesteś tutaj

"Wejdź na szczyt"

RADŻ SOBIE Z KONKURENCJĄ! Nowa akcja wydawnictwa „GENERALCZYK", której celem jest zwiększanie konkurencyjności polskich sklepów spożywczych. Dynamiczny rozwój sieci dyskontowych na polskim rynku FMCG zmienia dotychczasowy obraz tego rynku. Wielu handlowców, gdy w pobliżu ich placówki handlowej otwiera swe podwoje dyskont, zastanawia się, co będzie dalej z ich biznesem? Pytanie to nurtuje nie tylko właścicieli niezależnych placówek (dużych, średnich, małych), ale również przedstawicieli zorganizowanych sieci franczyzowych. Jak działać w tak konkurencyjnym otoczeniu? „Poradnik Handlowca" uruchamia platformę wymiany poglądów - właściciele niezależnych placówek, osoby zarządzające sieciami sklepów franczyzowych, analitycy rynku, przedstawiciele producentów doradzą, jak się zachować, gdy obok naszego sklepu pojawi się dyskont, jak wykorzystać atuty własnej placówki handlowej. Liczymy, że dzięki naszej inicjatywie niezależne placówki handlowe obronią swe miejsce na rynku. Dla dobra klienta będą nieustannie podnosić standardy zarządzania, jakość obsługi, będą inwestować w nowoczesne wyposażenie sklepowe.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Wyzwanie marki” to materiał szkoleniowo-promocyjny pokazujący, w jaki sposób przygotować ekspozycję danej kategorii asortymentowej w sklepie spożywczym - z naciskiem na sklepy tradycyjne, niezależne. 

„Testerzy Poradnika Handlowca" to pionierska akcja „Poradnika Handlowca" w której zadaniem „Testerów" jest przetestowanie produktów pod kątem np. ceny, wyglądu, smaku, zapachu, skuteczności, szans sprzedaży danego produktu w swoim sklepie. Następnie w ciągu tygodnia „testerzy" przesyłają na nasz adres krótką „recenzję" wraz ze swoimi spostrzeżeniami.

X

Przeczytaj również