Jesteś tutaj

Męskie Granie 2018

Już 14 lipca wystartuje dziewiąta trasa koncertowa Męskie Granie, w ramach której wystąpi najlepsza muzyczna reprezentacja w kraju. W tym roku sceną projektu, sponsorowanego przez markę Żywiec, zawładnie trio – KORTEZ, PODSIADŁO i ZALEWSKI, które stanie na czele Męskie Granie Orkiestra. Artyści nagrali singiel „Początek”, do którego powstał oryginalny teledysk kręcony „na żywca”.

W tym roku na fanów trasy czeka nowa odsłona polskiego grania na najwyższym poziomie. Wszystko za sprawą zaangażowania artystów, którzy wniosą do projektu powiew świeżości. Obdarzony lekko szorstkim głosem KORTEZ, powracający po długiej przerwie Dawid Podsiadło i KRZYSZTOF ZALEWSKI, który nie tak dawno brawurowo zinterpretował utwory legendarnego Czesława Niemena, połączyli siły, stając na czele Męskie Granie Orkiestra. W zespole towarzyszą im Marcin Macuk, Olek Świerkot, Kuba Staruszkiewicz, Pat Stawiński i Andrzej Markowski. Wszyscy artyści wspólnie będą przełamywać konwencje i style oraz eksperymentować z brzmieniami, każdorazowo serwując publiczności prawdziwą muzyczną ucztę.

Tegoroczny singiel „Początek” promujący trasę po raz pierwszy można było usłyszeć 22 maja w programie „Kuba Wojewódzki” na antenie TVN, w radiowej Trójce, na portalu Onet i w kanale Męskiego Grania na YouTube.

Teledysk do utworu nagrany jest mastershotem, czyli jednym, długim, perfekcyjnie dopracowanym ujęciem, nieprzerwanym żadnym cięciem ani montażem. Wymagało to od całej ekipy wielkiego zaangażowania, wielu prób i niesamowitego skupienia. Na potrzeby klipu, utwór został wykonany na planie na żywo, podczas nagrywania tego konkretnego ujęcia i żadne elementy piosenki nie były dogrywane oddzielnie w studio nagraniowym. Szczególnym wyzwaniem był fakt, że przez większą część utworu muzycy są w ciągłym ruchu.

Przed nami już dziewiąta edycja trasy Męskie Granie z nowym składem i zupełnie nową muzyczną energią – mówi Marta Kuropatwińska, Marketing Manager marki Żywiec. W tym roku po raz kolejny usłyszymy najlepszych polskich artystów, którzy zaserwują publiczności olbrzymią dawkę muzycznych emocji na najwyższym poziomie. Nie zabraknie oryginalnych kolaboracji i artystycznych niespodzianek – dodaje.

Lista wykonawców na poszczególne koncerty zostanie podana już wkrótce. Regularna sprzedaż biletów ruszy w czerwcu br. O dokładnej dacie poinformujemy na naszym profilu na FB. Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie jest marka Żywiec.

Tego lata Męskie Granie zagra:

  • 14 lipca – Poznań, Park Cytadela, Al. Armii Poznań
  • 21 lipca – Katowice, Strefa Kultury, ul. Henryka Mikołaja Góreckiego 1
  • 28 lipca – Wrocław, Pergola, ul. Wystawowa 1
  • 4 sierpnia – Kraków, Centrum Sportu Parkowa (dawny Stadion Korony Kraków, ul. Parkowa 12 A)
  • 11 sierpnia – Gdynia, Park Kolibki, 291
  • 18 sierpnia – Warszawa, Forty Bema, ul. Jerzego Waldorffa
  • 25 sierpnia – Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem, ul. Grojec 50
Kategoria: 

Podobne artykuły

W sobotni wieczór w Poznaniu wystartowała tegoroczna edycja trasy koncertowej Męskie Granie. Na scenie na poznańskiej cytadeli kilka tysięcy widzów podziwiało występy m.in. Krzysztofa Zalewskiego, Dawida Podsiadło, Korteza, Comy.

Po raz piąty, w stolicy odbędą się targi WorldFood Warsaw. Patronat nad tą edycją objął Prezes Krajowego Zrzeszenia Spółdzielni Mleczarskich, Waldemar Broś. Sektor Mleczarski jest jednym z najprężniej rozwijających się w Polsce. Wartość produkcji kształtuje się od wielu lat na wysokim poziomie, a wartość eksportu rośnie z roku na rok. Bieżące trendy i poszukiwania nowości wśród konsumentów powodują dynamiczny wzrost ilości receptur i pomysłów produktowych. Analitycy i znawcy branży wskazują na kierunki rozwoju branży mleczarskiej, które zmieniają asortyment i uatrakcyjniają ofertę produktową – zmniejszenie dodatku cukru, produkty wysokobiałkowe, trend clean label, short label, crossing, alternatywy dla nabiału, nowe smaki, to wszystko poszukiwania nowego konsumenta, świadomego, aktywnego fizycznie, dbającego o wygląd swojego ciała, otwartego na wegetarianizm.

X