Jesteś tutaj

Zalando poszerza swoją ofertę o asortyment kosmetyczny

Zalando – niemiecki wysyłkowy sklep internetowy, który dotychczas skupiał się na sprzedaży obuwia oraz odzieży wchodzi w segment kosmetyków. Jako pierwsi dostęp do nowego asortymentu uzyskają niemieccy klienci.

W szerokim asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne. Wśród nich ponad 120 marek takich jak L'Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda. Podążając za koreańskimi trendami Zalando, oferuje brandy Missha oraz It’s Skin. Klienci poszukujący nowości mogą kupić kosmetyki od Hylamide lub Nugg, które wcześniej nie były dostępne w Niemczech.

Nowa kategoria Zalando to ponad 4000 produktów kosmetycznych dla kobiet w Niemczech. Artykuły dedykowane dla mężczyzn będą dostępne jesienią 2018 roku. Wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej. W czerwcu br. Zalando otworzy w Berlinie tzw. „Beauty Station”, gdzie klienci będą mieli możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Aplikację Rossmann PL docenili eksperci z branży mobilnej. Podczas gali Mobile Trends Awards jury przyznało firmie główną nagrodę za najlepszą aplikację w 2017 roku. W głosowaniu internautów Rossmann zajął bardzo wysokie 2. miejsce.

Sieć drogerii rozpoczęła kolejną kampanię reklamową swojej cyklicznej akcji promocyjnej. W spocie reklamowym "Piękny początek sezonu" można zobaczyć aktorki: Anitę Sokołowską, Joannę Liszowską, Małgorzatę Sochę i Magdalenę Stużyńską-Brauer.

X