Jesteś tutaj

Dwie branżowe nagrody dla aplikacji Rossmann PL

Aplikację Rossmann PL docenili eksperci z branży mobilnej. Podczas gali Mobile Trends Awards jury przyznało firmie główną nagrodę za najlepszą aplikację w 2017 roku. W głosowaniu internautów Rossmann zajął bardzo wysokie 2. miejsce.

Kapituła konkursowa wzięła pod uwagę wysoką jakość aplikacji i sposób w jaki wprowadzono ją na rynek przy wsparciu działań offline. W jury zasiedli eksperci od lat związani z branżą mobile. Konkurentami Rossmann PL o tytuł najlepszej aplikacji były: Starbucks CEE, Mój Carrefour, Empik Foto i GreenVelo - Wschodni Szlak Rowerowy.

Rossmanna docenili też internauci w specjalnym głosowaniu. W klasyfikacji na najlepszą aplikację roku wg użytkowników Rossmann PL była druga, tuż za mBank PL i przed aplikacją Filmweb.

Mobile Trends Conference to jedyna w Polsce konferencja poświęcona trendom oraz marketingowi w kanale mobile.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć drogerii rozpoczęła kolejną kampanię reklamową swojej cyklicznej akcji promocyjnej. W spocie reklamowym "Piękny początek sezonu" można zobaczyć aktorki: Anitę Sokołowską, Joannę Liszowską, Małgorzatę Sochę i Magdalenę Stużyńską-Brauer.

Znane sieci płacą za swoją popularność próbami podszywania się pod ich marki przez oszustów. W kwietniu sieć Biedronka ostrzegała klientów, że w sieci pojawiły się strony internetowe, których adres i treść sugerują, że zostały stworzone przez firmę, a są w rzeczywistości próbą wyłudzenia danych osobnych. Podobny problem dotknął teraz firmę Rossmann, która zdecydowała się przestrzec klientów przed fałszywymi informacjami, pojawiającymi się w sieci, a wykorzystującymi logo sieci.

X

Przeczytaj również