Marka Helio po raz kolejny została doceniona przez polskich konsumentów w plebiscycie, otrzymując dwa Złote Laury w kategoriach: Bakalie oraz Dodatki do ciast.

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, który rokrocznie wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. Firma Helio już od pierwszych edycji konkursu sięga po najwyższe Laury, za co otrzymała m.in. specjalny tytuł Lidera Dekady Konkursu 2004-2014. Nieprzerwanie od 2014 roku, marka doceniana jest przez polskich konsumentów, którzy wskazują produkty Helio jako bezkonkurencyjne na rynku. Rokrocznie firma zdobywa bowiem podwójny Laur Konsumenta w kategoriach: bakalii oraz dodatków do ciast, za co została także uhonorowana prestiżowym tytułem – Lidera XV-lecia 2004-2019.

W tegorocznej edycji konkursu, produkty firmy Helio ponownie uzyskały pierwsze miejsce w plebiscycie, zdobywając sympatię 35% ankietowanych, przez co bakalie Helio osiągnęły wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi produktami. Z kolei dodatki do ciast od Helio – zdobyły aż 46% głosów, czym zdystansowały konkurencję.