Usługa Click&Collect dostępna na stacjach Circle K

Detal/Hurt

Usługa Click&Collect dostępna na stacjach Circle K

26 maja 2020

Click&Collect to nowa usługa dostępna od 25 maja na stacjach Circle K, która umożliwia zamówienie wybranych produktów online i odebranie ich z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w czasie wskazanym przez klienta. W ofercie stacji znajdą się klasyki, takie jak hot dogi i kawa Simply Great Coffee, a także podstawowe produkty spożywcze, takie jak pieczywo, jaja, nabiał oraz napoje, słodycze, wyroby tytoniowe i alkohol.

Click&Collect to rozwiązanie będące odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy szczególnie teraz, mając na uwadze względy bezpieczeństwa, chcą zrobić zakupy w możliwie jak najszybszy i najprostszy sposób.

– W Circle K stale myślimy nad tym, jak sprawić, aby życie naszych klientów było odrobinę łatwiejsze każdego dnia i dokładamy starań, aby wizyta na naszych stacjach była przyjemnym doświadczeniem. Szanując czas naszych klientów, którzy chcą zrobić szybkie i bezpieczne zakupy, wprowadzamy do naszej oferty usługę, która pozwala w wygodny sposób zakupić żywność i inne produkty dostępne w naszych sklepach. Teraz zamawiając on-line hot doga, burgera, zapiekankę czy aromatyczną kawę nie trzeba na nie czekać. Nasi pracownicy na bieżąco przygotują zamówienie, aby było świeże i gotowe do odbioru o ustalonej godzinie – powiedział Rafał Droździak, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu w Circle K Polska.

W pilotażowej fazie projektu usługa Click&Collect będzie dostępna na 20 stacjach Circle K w Warszawie i Wrocławiu. Z czasem sieć stacji zostanie rozszerzona, aby także kierowcy i pasażerowie w długich trasach mogli cieszyć się pysznymi i świeżymi produktami, zamawianymi w podróży i odbieranymi bezpośrednio na stacji.