Nowa kampania marki Fruittella

Aktualności

Nowa kampania marki Fruittella

Marka rozpoczęła działania skierowane do najmłodszych, których podstawą jest animowany teledysk. Jego bohaterem jest paczka przyjaciół złożona z owoców znanych z produktów Fruittella, które wzajemnie sobie pomagają i wspierają w trudnych sytuacjach. Teledysk w krótkim czasie został wyświetlony ponad 150 tys. razy.

Fruittella rozpoczęła wyjątkowe działania wizerunkowe, których głównym elementem jest piosenka, pt. „Owocowa paczka”. Jej bohaterami są Gruszka, Cytrynka, Jabłuszko i Jeżynka, czyli owoce znane najmłodszym z produktów Rainbow czy Owocowy Ogród. Utwór wyróżnia się radosną grafiką i melodią, ale najważniejszy jest jego przekaz.

Każda zwrotka piosenki to opowieść o perypetiach, jakie spotykają tytułową paczkę przyjaciół. Dzieci mogą się z nich dowiedzieć, że nawet z pozornie trudnej sytuacji jest wyjście, jeśli mamy kogoś blisko siebie, kto pomoże pokonać nam wszystkie przeszkody. I tak Pomarańcza nie tylko wspiera Cytrynkę w odnalezieniu drogi, ale też rusza z nią w dalszą trasę. Truskawka uczy Jeżynkę puszczania latawców, udowadniając, że z odpowiednim towarzyszem u boku można spełnić wszystkie marzenia. Utwór pokazuje też najmłodszym, że każdy jest na swój sposób wyjątkowy i nie należy oceniać innych po pozorach. Jabłuszko przekonuje Gruszkę, aby nie reagowała na docinki dotyczące swojego pokaźnego brzuszka, bo to właśnie on czyni ją wyjątkową.

– Utwór okazał się dużym sukcesem. W ciągu kilkunastu dni od emisji utworu na Youtubie internauci odtworzyli ją ponad 150 tys. razy – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle.