Nowa inicjatywa sieci Biedronka

Detal/Hurt

Nowa inicjatywa sieci Biedronka

Zakupy w Biedronce będą możliwe w każdą niedzielę dzięki rozszerzeniu współpracy z Glovo. Glovo to hiszpańska platforma do zamawiania jedzenia oraz produktów ze sklepów, która zadebiutowała w Polsce jesienią 2019 r.

Jej wejście na polski rynek było efektem przejęcia od AmRestu serwisu Pizza Portal. Produkty można zamówić za pośrednictwem aplikacji Glovo, a dostawca dostarczy je do domu. Biedronka umożliwia tego typu zakupy już w 16 miastach (obsługiwanych przez około 200 sklepów). Nowością jest możliwość zrobienia zakupów także w niedziele niehandlowe. Klienci mogą wybierać spośród 1500 produktów spożywczych i kosmetycznych dostępnych w sklepach sieci Biedronka. Pod kątem liczby transakcji prym wiedzie Warszawa, przed Wrocławiem i Krakowem. Najwięcej zamówień klienci składają między godz. 11 a 14. Proces realizacji zamówienia od chwili jego złożenia do momentu dostawy powinien zajmować nie więcej niż godzinę, w zależności od pory dnia i lokalizacji, jednak w okresach większej liczby zamówień czas oczekiwania na dostawę może się nieznacznie wydłużyć. Zamówienia są przyjmowane w godzinach od 10.00 do 22.30.

Źródło: Business Insider Polska