Kampania promocyjna Oranżady Hellena

Kampanie

Kampania promocyjna Oranżady Hellena

30 kwietnia 2014

Od 1 maja br. marka Hellena wznawia ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Zakrojone na szeroką skalę działania będą promowały kultowy napój marki – Oranżadę, akcentując przywiązanie konsumentów do tego produktu.

Tegoroczna odsłona kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie” przypomina, jak ważne miejsce zajmuje Oranżada w świadomości polskich konsumentów, będąc częścią minionej epoki. Obecna we wspomnieniach Polaków, kojarzy się z latami młodości, dlatego komunikacja została oparta na nostalgii. Marka kontynuuje współpracę z kabaretem Ani Mru Mru, który promuje Oranżadę poprzez własne wspomnienia z młodych lat. Wybór kanałów komunikacji oraz wykorzystanie synergii mediów zapewniają szeroki zasięg i dotarcie do wszystkich grup docelowych marki. W ramach kampanii zaplanowano promocję konsumencką w formie loterii oraz działania promocyjne w TV, Internecie, w tym w mediach społecznościowych i na dedykowanym kanale na YouTube oraz w miejscach sprzedaży. W kampanii wykorzystano także działania call to action, zachęcające do spróbowania produktu.

– Tegorocznymi działaniami chcemy przypomnieć konsumentom, że Oranżada Hellena to ta jedyna, oryginalna. Jej słodycz zapewnia niepowtarzalny smak i niesie wspomnienia z dzieciństwa, a bąbelki sprawiają, że jest mocno orzeźwiająca. – mówi Sylwester Michałek, Brand Manager Hellena -Kampania 2014 ma także na celu umocnienie świadomości wysokiej jakości tego produktu. Tę cechę będzie podkreślało samo przedstawienie graficzne naszej Oranżady.

Członkowie kabaretu Ani Mru Mru będą bohaterami spotów telewizyjnych i filmików zamieszczanych na dedykowanym kanale na YouTube. Ich konwencja będzie oparta na powrocie do lat dzieciństwa. Także odnowiona strona internetowa marki oraz profil Oranżady na facebook’u będą aktywizowały i zaskakiwały konsumentów. Na fanpage’u na konsumentów czekają nowe posty, ciekawostki o oranżadzie, memy, konkursy i wiele niespodzianek, spójnych z założeniami kampanii.