Hochland bada poziom zadowolenia lokalnych społeczności

Nowości FMCG

Hochland bada poziom zadowolenia lokalnych społeczności

09 stycznia 2020

Hochland Polska na koniec 2019 r. już trzeci raz przeprowadził ankietowanie oceniające zadowolenie wśród społeczności lokalnej. Zgodnie z przyjętymi założeniami zaproszono do wypełnienia ankiety wszystkie chętne osoby, mieszkańców z rejonu Kaźmierza i Węgrowa, miejsc w których Hochland ma w Polsce swoje zakłady produkcyjne.

Wypełnienie każdej ankiety zajęło potencjalnemu uczestnikowi badania zaledwie kilka minut. Tak jak w poprzednich latach na formularzu znalazło się sześć zagadnień. Dystrybucja ankiety była zaplanowana w ramach wydań lokalnych gazet: Obserwatora Kaźmierskiego i Głosu Węgrowa. Pytano, czy Hochland Polska jest firmą przyjazną dla środowiska, czy wspiera społecznie ważne inicjatywy, czy wspiera edukację młodzieży, czy wspiera działania promujące aktywność fizyczną, czy angażuje się w rozwój gminy i wreszcie pytano o ogólny poziom zadowolenia z inicjatyw Hochland Polska wśród lokalnej społeczności. Proponowano cztery możliwe warianty odpowiedzi: zdecydowanie nie, raczej nie, raczej tak, zdecydowanie tak. Ankieta była anonimowa, kończyła się krótką metryczką. Wyniki ankiety są każdorazowo bardzo pomocne w ocenie prowadzonych działań, a także ułatwiają planowanie efektywnej współpracy Hochland Polska z lokalnymi społecznościami na kolejny rok i najbliższe lata.

– Finalnie otrzymaliśmy 1578 prawidłowo wypełnionych ankiet. Przeliczając głosy w ujęciu TOP BOX odnotowaliśmy we wszystkich pytaniach ponad 60% odpowiedzi „zdecydowanie tak”. Do pełnego zadowolenia jeszcze trochę brakuje,  więc jest się gdzie rozwijać. Społeczność lokalna docenia nasze zaangażowanie, a my chcemy w ten sposób pokazać, że nie ignorujemy problemów, podejmujemy wiele różnych inicjatyw i otwieramy się na nowe rozwiązania, które konsekwentnie wdrażamy. – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.