Heinz świętuje swoje 150. Urodziny

Kampanie

Heinz świętuje swoje 150. Urodziny

28 marca 2019

Heinz, jedna z najbardziej znanych marek na świecie, tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Z jednej strony kojarzy się z przywiązaniem do tradycji i niezmienności receptury i jakości, z drugiej – jest postrzegana jako ikona rewolucji i innowacji na rynku spożywczym. Aby uczcić kamień milowy w swojej historii, Heinz ozdobił muralami trzy polskie miasta.

Murale Heinz to inicjatywa w ramach kampanii #150latHeinz, której główną osią jest hasło „celebracja”. Utrzymane w spójnej konwencji murale ozdobiły charakterystycznym dla marki czerwonym kolorem mury budynków w trzech polskich miast: Warszawy, Gdyni i Wrocławia. Główną bohaterką każdego muralu jest nic innego, jak kultowa szklana butelka ketchupu, której kształtu nie da się pomylić z niczym innym. I tak przy moście Grunwaldzkim we Wrocławiu zobaczymy toast wznoszony butelkami Heinza, a w Gdyni przy ulicy Morskiej – butelkę stylizowaną na szampana, obsypaną konfetti. Z kolei w sercu stolicy ketchup Heinz pojawił się na tle złotych balonów, obwieszczających wiek tej kultowej już marki.